9è Concurs de Traducció de ProZ.com: Voteu a la combinació català-portuguès
David Girón Béjar Spain Local time: 05:53 Member (2007) English to Spanish + ...
Oct 8, 2009
Benvolgudes i benvolguts,
En aquest moment ens trobem a la fase final de votació del 9è Concurs de Traducció de ProZ.com, http://www.proz.com/contests, i el dissabte 10 d'octubre finalitzarà aquest període. Els participants al concurs en la combinació català-portuguès necessiten la vostra col•laboració per valorar la seva competència lingüística i poder guanyar en aquesta combinació.
En cas que no conegueu els concursos de traducció de ProZ.com, us informem que es tracta d'un concurs organitzat periòdicament per a membres de ProZ.com i amb col•laboració d'aquests. Trobareu més informació a:
Només heu de seleccionar la traducció que considereu millor. També podeu votar per la segona i la tercera millor traducció, si voleu. La votació és oberta a Membres i No Membres de ProZ.com que tinguin com a llengua nativa el portuguès.
Els participants us ho agrairan. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.
Salutacions cordials,
David Girón
[Editado a las 2009-10-09 12:56 GMT]
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
There is no moderator assigned specifically to this forum. To report site rules violations or get help, please contact site staff »