Mobile menu

Office en català
Thread poster: RosaT
RosaT  Identity Verified
Spain
Local time: 01:22
English to Spanish
+ ...
Nov 6, 2003

Per si us interessa:

> >MICROSOFT EN CATALÀ!! Ja hi ha l'office en Català.
> >
> >
> >Després de molta pressió i esforç hem aconseguit que microsoft publiqui
> >l'office en Català.

> >L'√ļnic que cal fer √©s anar al link seg√ľent i descarregar-nos l'arxiu
> >lip.exe apretant al "download" que hi ha a la dreta. Un cop baixat,
> >instal·lar-lo i ja està!
> >
> >Encara que no el volgueu/sapigueu instal·lar, baixeu-lo pq així
> >microsoft comptarà la vostra descàrrega, ja que del nombre de
>descàrregues depèn
> >que en un futur continuin tradu√Įnt els seus programes en la nostra
>llengua.
> >
> >Fes clic aquí o copia aquesta adreça:
> >http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=CCF199BC-C987-48F5-9707-DC6C7D0E35D0&displaylang=ca

[Edited at 2003-11-07 09:17]

Direct link Reply with quote

xxxPaul Roige
Spain
English to Spanish
+ ...
Molt bé, Rosa Nov 6, 2003

Si els que jo conec fossin com tu, la selecció catalana de futbol ja hauria guanyat la darrera copa del món i amb sis Garcías!!!
Broma. Nom√©s volia dir que la pen√ļltima versi√≥ de Mac (OSX.2) i clar, el Panther, tamb√© inclouen versions en catal√° amb bandereta en colorets i tot.
Així i tot, no crec que la cosa sigui tan extrema a Espanya en relació al catalá. Es una cuestió de respecte que ens tenim que guanyar, com tothom. No es regala, es treballa, s'educa, i crec que Espanya, i el món en general, va en bon camí, encara que molt lentament, que li farem. Aquest que dius es un pas molt important en aquesta direcció, la de agermanar totes les llenguas que es parlan dins de l'estat espanyol actual.
No puc baixar-ho al Mac, però passo la nota als companys amb PC.
Mercès i força. Visca en Bates barretinat!
P

[Edited at 2003-11-07 01:44]

RosaT  Identity Verified
Spain
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
RE: Nov 7, 2003

Hola, Paul!

En realitat estem d'acord: jo tampoc crec que sigui una q√ľesti√≥ tan extrema. Vaig agafar el missatge tal com em va arribar a trav√©s d'una llista de correu de traductors i el vaig enganxar aix√≠ mateix. Em va semblar interessant, perqu√® no en tenia ni idea, i simplement em sembla b√© recolzar la iniciativa. El que passa √©s que vaig tenir mandreta d'editar-lo una mica

Com que m'han dit que millor no posar-se "polític" aquí al Proz, que no era la meva intenció, em veig amb l'obligació d'editar-lo un pèl, no fos cas que comencés la guerra dels Rose cibernètica

Salut!

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Office en català

Advanced search

Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs