Tarifes transcripció
Thread poster: Maria Sola
Maria Sola
Maria Sola  Identity Verified
Spain
English to Catalan
+ ...
Sep 8, 2011

Hola,

Una empresa anglesa m'ha ofert transcriure 100 hores d'àudio de català a català i em demanen un pressupost. El problema és que no ho he fet mai i no sé com van les tarifes per aquest tipus de servei. Segons la PM la qualitat del so és bona.
Alguna idea?

Moltes gràcies!

Maria


 
Barbara de Lataillade
Barbara de Lataillade  Identity Verified
Spain
Local time: 05:30
Spanish to French
+ ...
Tarifes transcripcions Sep 8, 2011

Hola Maria, es una pregunta que em van fer fa uns dies i vam arribar a la conclusió que la tarifa havia de ser entre un quart i una tercera part de la tarifa de traducció. Però esclar, això vol dir que has de conèixer la quantitat de paraules per endavant... cosa impossible. L'únic que es pot fer es, si tens la gravació, agafar unes quantes petites "mostres" de 3 o 4 mn repartides per tota la gravació, calcular quantes paraules tenen i fer una mitja...
Un pressupost per hora, perso
... See more
Hola Maria, es una pregunta que em van fer fa uns dies i vam arribar a la conclusió que la tarifa havia de ser entre un quart i una tercera part de la tarifa de traducció. Però esclar, això vol dir que has de conèixer la quantitat de paraules per endavant... cosa impossible. L'únic que es pot fer es, si tens la gravació, agafar unes quantes petites "mostres" de 3 o 4 mn repartides per tota la gravació, calcular quantes paraules tenen i fer una mitja...
Un pressupost per hora, personalment no l'he fet mai: no saps si les persones parlen ràpid o lentament. Però bé, fa uns quants anys que no n'he fet, de transcripcions.

Sort amb aquesta feina!

Barbara
Collapse


 
Maria Sola
Maria Sola  Identity Verified
Spain
English to Catalan
+ ...
TOPIC STARTER
Gràcies! Sep 9, 2011

Moltes gràcies, Barbara!

 
Margalida Ramis Mut
Margalida Ramis Mut  Identity Verified
Spain
Local time: 05:30
English to Catalan
+ ...
Tarifes transcripció Oct 18, 2011

Hola Maria,

suposo que t'arribarà una mica tard, però potser et servirà per altres pressupostos.

Jo he fet transcripcions en català i em pagaven 100€/hora en entrevistes individuals (és a dir, només parlava l'entrevistador i l'entrevistat, per entendre'ns) i 120€/hora en entrevistes de grup (1-2 entrevistadors i fins a 8-10 entrevistats, amb la dificultat afegida de quan parlen uns quants a l'hora). Has d'entendre que els 100€ són per hora de gravació, no
... See more
Hola Maria,

suposo que t'arribarà una mica tard, però potser et servirà per altres pressupostos.

Jo he fet transcripcions en català i em pagaven 100€/hora en entrevistes individuals (és a dir, només parlava l'entrevistador i l'entrevistat, per entendre'ns) i 120€/hora en entrevistes de grup (1-2 entrevistadors i fins a 8-10 entrevistats, amb la dificultat afegida de quan parlen uns quants a l'hora). Has d'entendre que els 100€ són per hora de gravació, no per l'hora que tu et passis transcrivint, amb la qual cosa pots fer un pressupost amb relativa facilitat: et diuen quantes hores duren els àudios (posen l'exemple del teu client =100 hores) i ja ho tens.

Ara, no et pensis que està gaire ben pagat! Normalment, per una hora de gravació, pots tenir 5 hores de feina (15 min de gravació es transcriuen en 1 hora de feina, més el temps que ho tornes a escoltar tot per a revisar, corregir, etc.).

A més, per internet he vist unes tarifes de transcripció molt "rebentades": de 30€/h, per exemple.

Això és tot. Espero que et serveixi a tu o a qualsevol que s'interessi pel tema.

Salutacions,
Margalida
Collapse


 
Maria Sola
Maria Sola  Identity Verified
Spain
English to Catalan
+ ...
TOPIC STARTER
gràcies, Margalida! Oct 18, 2011

Sí, si que em serveix per a la pròxima. Sempre va bé tenir informació d'aquest tipus. Buscant buscant, vaig trobar que hi havia gent que cobrava 20 euros per hora treballada, o sigui que més o menys és el mateix.

gràcies de nou!


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Tarifes transcripció






Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »