https://www.proz.com/forum/catalan/26992-gep_grup_destudis_pedag%F2gics.html

GEP - Grup d'Estudis Pedagògics
Thread poster: Carlos Montilla
Carlos Montilla
Carlos Montilla
Local time: 14:38
Member (2004)
English to Spanish
+ ...
Nov 26, 2004

El Grup d'Estudis Pedagògics (GEP) és una associació sense ànim de lucre dedicada a la sensibilització i a l'educació per a una cultura de la Pau i la cooperació.

D'una banda, treballen en la conscienciació i introducció, especialment dels joves, vers una cultura de la Pau i de la cooperació, tot potenciant l'associacionisme per realitzar tasques solidàries.

De l'altra banda, mantenen projectes de cooperació internacional conjuntament amb entitats que trebal
... See more
El Grup d'Estudis Pedagògics (GEP) és una associació sense ànim de lucre dedicada a la sensibilització i a l'educació per a una cultura de la Pau i la cooperació.

D'una banda, treballen en la conscienciació i introducció, especialment dels joves, vers una cultura de la Pau i de la cooperació, tot potenciant l'associacionisme per realitzar tasques solidàries.

De l'altra banda, mantenen projectes de cooperació internacional conjuntament amb entitats que treballen in situ.

El GEP ha preparat una col·lecció de llibres didàctics (EL MON PER UN FORAT-LLIBRES PER PENSAR), dels quals se n'han publicat cinc i 4 quatre més estan en preparació, amb temàtiques tan variades com controvertides: mines antipersones, guerra de Bòsnia, la taca del Prestige, conflicte palestino-israelià, diferències nord-sud, el Raval de BCN, la conquesta d'amèrica, l'accident de Bhopal a l'Índia i la situació del Tibet. Es tracta d'una col·lecció de còmics que neix per introduir els joves en el món de la cooperació. Els còmics de la col·lecció són creats per membres del GEP però elaborats conjuntament amb escoles i grups diversos, dins el desenvolupament del projecte educatiu SKOLA.

Els llibres s'han editat en català, encara que molts s'han traduit ja a diferents llengues i n'hi ha que s'estan preparant en edicions bilingües en català/anglès.

Els llibres són educatius tant per nens com adults i es poden adquirir a la llibreria Altaïr.

Si voleu més informació, consulteu el lloc web: www.ravalnet.org/gep o poseu-vos en contacte amb mi.

[Edited at 2004-11-27 16:36]
Collapse


 
Ana Fernandez
Ana Fernandez  Identity Verified
Spain
Local time: 14:38
German to Spanish
+ ...
Gràcies Carlos! Nov 26, 2004

Una bona notícia. A banda de a la traducció em dedique a l'educació i moltes vegades busque llibres com aquestos per treballar a classe alguns "valors". Els buscaré a la llibreria per fullejar-los i veure si em serveixen per a traballar amb la meua classe.
He d'anar aquest diumenge a Barcelona, pensava visitar algunes llibreries, ja tinc una cosa més a buscar!

Gràcies!


 
Carlos Montilla
Carlos Montilla
Local time: 14:38
Member (2004)
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
Xerrades Nov 27, 2004

irislluna wrote:

Una bona notícia. A banda de a la traducció em dedique a l'educació i moltes vegades busque llibres com aquestos per treballar a classe alguns "valors". Els buscaré a la llibreria per fullejar-los i veure si em serveixen per a traballar amb la meua classe.
He d'anar aquest diumenge a Barcelona, pensava visitar algunes llibreries, ja tinc una cosa més a buscar!

Gràcies!



El GEP es dedica també a fer xerrades per escoles i universitats per donar a conèixer temes com ara les mines antipersones o qualsevol dels conflictes que afecten al mon. Si us interessa conèixer més detalls, no dubteu a posar-vos en contacte amb mi.


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


GEP - Grup d'Estudis Pedagògics






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »