Off topic: Bones festes i carpe diem
Thread poster: Teresa Miret
Teresa Miret
Teresa Miret  Identity Verified
Local time: 01:57
English to Catalan
+ ...
Dec 26, 2004

Hola a tothom,

No m'ho puc creure: no hi ha cap missatge de felicitació per les festes en aquest fòrum! Feia uns quants dies que no hi havia accedit i em pensava que ja arribava tard, que tothom ja s'hauria desitjat bones festes. Però deveu ser tots de vacances, perquè no hi ha moviment per aquí. Doncs, igualment, allà on sigueu, que passeu una bona estona i que tingueu un feliç any nou.

En vista de les notícies que he vist últimament (l'accident de trànsit a
... See more
Hola a tothom,

No m'ho puc creure: no hi ha cap missatge de felicitació per les festes en aquest fòrum! Feia uns quants dies que no hi havia accedit i em pensava que ja arribava tard, que tothom ja s'hauria desitjat bones festes. Però deveu ser tots de vacances, perquè no hi ha moviment per aquí. Doncs, igualment, allà on sigueu, que passeu una bona estona i que tingueu un feliç any nou.

En vista de les notícies que he vist últimament (l'accident de trànsit a Santa Margarida i els Monjos i ara el terratrèmol a Sumatra), crec que s'ha d'aprofitar la vida al màxim (o «carpe diem», com diu el tòpic). Així que us desitjo que gaudiu de les festes tant com pugueu. Per desgràcia, molts altres no podran fer-ho.

Vinga, a continuar, que hem d'aprofitar els quatre dies que som aquí...

Teresa
Collapse


 
Juan Jacob
Juan Jacob  Identity Verified
Mexico
Local time: 17:57
French to Spanish
+ ...
Feliç 2005! Dec 27, 2004

Salut i pesetas, que lo de més son pu....
Petons a tots. Visca Catalunya i visca al Barça!


 
Berni Armstrong
Berni Armstrong  Identity Verified
Spain
Local time: 01:57
Member
English
+ ...
Bones Festes Dec 27, 2004

Gracies Tess, per a recordar-nos que el forum català estaba ignorant les festes... però crec que la gent del forum no, oi?

Records a tots, des de un Capellades fred i amb senyals de que pugui nevar aquesta nit.

Bon any a tots,

Berni


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Bones festes i carpe diem






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »