Tarifa de traducció per a textos d'informàtica
Thread poster: Angel Llacuna
Angel Llacuna
Angel Llacuna  Identity Verified
Spain
Local time: 01:49
English to Spanish
Jun 20, 2005

¿ Quina és la tarifa mitja de traducció per a textos d'informàtica a Espanya ? (traducció directa anglès -> castellà)

Em refereixo a la tarifa que el traductor "free-lance" cobra a les agències.

Basicamente text pla que no requereixi treballar amb formats complexos.

Salutacions des de Barcelona.


[Edited at 2005-06-20 16:30]


 
Berni Armstrong
Berni Armstrong  Identity Verified
Spain
Local time: 01:49
Member
English
+ ...
How long is a piece of string? Jun 21, 2005

Aquest frase anglès (reproduït a dalt) va venir a la meva ment quant vaig llegir el teu "posting".

Hi ha tants factors, que és dificil parlar de tarifes "normals" o promitges. Depen en l'agencia; si has treballat per ells abans, o si el client t'ha contactat directament, etc.

També dependerà en el teu nivel de "expertise" - si ets el "number ONE" en el camp de "spinoflex abrasions" doncs si el teu client vol el millor, estarà disposat a pagar. Si el client no im
... See more
Aquest frase anglès (reproduït a dalt) va venir a la meva ment quant vaig llegir el teu "posting".

Hi ha tants factors, que és dificil parlar de tarifes "normals" o promitges. Depen en l'agencia; si has treballat per ells abans, o si el client t'ha contactat directament, etc.

També dependerà en el teu nivel de "expertise" - si ets el "number ONE" en el camp de "spinoflex abrasions" doncs si el teu client vol el millor, estarà disposat a pagar. Si el client no importa una bleda si saps la diferencia entre un tallat i un cafe amb llet, doncs buscarà el més barat i punt.

Si t'interessa, de veritat, prova de mirar les tarifes posades en els perfils de la gent aquí. Els meus van des de 7 a 11 centims a la paraula, si recordo bé. Clar que no sempre cobro 11 ... però per la meva specialitat, a vegades sí.

Sort!

Berni
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Tarifa de traducció per a textos d'informàtica






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »