Tarifes de traducció català-castellà i castellà-català
Thread poster: lafrentz
lafrentz
English to Catalan
+ ...
Sep 1, 2005

Hola a tothom,

Sóc un traductor novell. Em podria algú informar de quina tarifa se sol aplicar per a traduccions castellà-català i català-castellà?

Gràcies!

Direct link Reply with quote

smorales30  Identity Verified
Local time: 08:52
English to Spanish
+ ...
Benvingut Sep 1, 2005

Hola i benvingut!

Com sempre, la tarifa dependrà del grau d'especialització, tipus de text i termini, però en línies generals crec que la tarifa està entre 0.03 i 0.05 euros/paraula origen.

Silvia

Zonum
Spain
Spanish to Catalan
+ ...
Si algú em paga 0,05 euros per a aquesta combinació, celebro una festa Sep 1, 2005

Hola,

No he vist mai cap empresa que pagui 0,05 euros per a aquesta combinació, si algú en coneix alguna, sisplau que m'ho faci saber

La majoria d'empreses per les quals he fet traduccions castellà-català m'han ofert una tarifa de 0,03 euros, i en alguna ocasió de 0,04.

Tenint en compte que traduir del castellà al català es fa molt més ràpidament que per exemple traduir de l'anglès o el francès, una tarifa de 0,03 euros t'acaba reportant bastants diners.

Salutacions.

Maria Rosich Andreu  Identity Verified
Spain
Member (2003)
Dutch to Spanish
+ ...
crec que 0,04 és el més habitual Sep 1, 2005

Les tarifes més normals oscil·len entre 0,03 i 0,05. Personalment, 0,03 em sembla un pèl baix. Per transcripció se sol pagar 0,02 € per paraula, i encara que traduir de castellà a català no costi tant com de l'anglès (o un altre idioma), bé ha de valer una mica més que simplement transcriure.

Ana Fernandez  Identity Verified
Member (2004)
German to Spanish
+ ...
La cosa varia un poc. Sep 2, 2005

No és per donar enveja a Zonum però jo sí treballe per una agència que em paga 0'05 € en aquesta combinación lingüística i a més a més als 30 dies o menys de la facturació tinc els diners en el meu compte.
Com comprendeu espero continuar tenint-los de client per molts anys.
Clar que també n'hi ha d'altres que em paguen 0'04, 0'0042, 0'045, fins i tot en alguna ocasió (molt puntual)0'06 €.

Però 0'03 € em sembla un poc poc.

Marc Figueras  Identity Verified
English to Catalan
+ ...
0,04 és raonable Sep 5, 2005

Sí, com ja han dit els altres, 0,04 és habitual. 0,03 realment és baixet i si pots aconseguir els 0,05 seria fantàstic, tenint en compte que hi ha agències que ofereixen aquests 0,05 per traduccions anglès/francès >> català.

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Tarifes de traducció català-castellà i castellà-català

Advanced search

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs