Certificat K
Thread poster: smorales30
smorales30
smorales30  Identity Verified
Local time: 15:49
English to Spanish
+ ...
Dec 11, 2005

Hola a tots,

Algú s'ha presentat a aquest examen? Si es així, sabeu exactament quan es convoca i on es pot preparar? Hi ha algú que s'ho hagi preparat pel seu compte? Gràcies.


 
Teresa Miret
Teresa Miret  Identity Verified
Local time: 15:49
English to Catalan
+ ...
Crec que ja no hi haurà més convocatòries... Dec 12, 2005

per desgràcia, perquè jo també m'hi volia presentar l'any que ve i ara resulta que el 12 de novembre va tenir lloc l'última convocatòria d'aquest examen. Segons tinc entès, la Generalitat de Catalunya diu que es farà càrrec, mitjançant la Junta Permanent de Català, només dels certificats generals de llengua catalana, no dels específics. Així, desapareixeran els certificats de correcció i de llenguatge administratiu, i del de llenguatge jurídic es realitzarà l'últim examen al jun... See more
per desgràcia, perquè jo també m'hi volia presentar l'any que ve i ara resulta que el 12 de novembre va tenir lloc l'última convocatòria d'aquest examen. Segons tinc entès, la Generalitat de Catalunya diu que es farà càrrec, mitjançant la Junta Permanent de Català, només dels certificats generals de llengua catalana, no dels específics. Així, desapareixeran els certificats de correcció i de llenguatge administratiu, i del de llenguatge jurídic es realitzarà l'últim examen al juny. Et copio la pàgina web de la Generalitat on ho explica:

AVÍS


La Secretaria de Política Lingüística informa que s’està tramitant una modificació del Decret 152/2001, d’avaluació i certificació de coneixements de català, que serà efectiva a partir del 2006. Aquesta modificació establirà que el sistema de certificats de la Secretaria de Política Lingüística només estarà format pels certificats de coneixements generals. La convocatòria de proves de 2006 no inclourà les proves del certificat de capacitació per a la correcció de textos orals i escrits, ni dels certificats de coneixements de llenguatge administratiu i de llenguatge comercial.

De manera excepcional, es convocarà el 2006 l’última prova del certificat de llenguatge jurídic.
http://www6.gencat.net/llengcat/certific/convoca.htm


L'excusa que fan servir és que, qui vulgui, pot preparar-se en una universitat. A veure què passa.

Salutacions,

Teresa
Collapse


 
smorales30
smorales30  Identity Verified
Local time: 15:49
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
Ostres Dec 13, 2005

Ostres, m'he quedat de pedra... I ara què?? Postgraus de correcció?? Només en conec un, em sembla de la UAB. Gràcies per la teva resposta.

 
Teresa Miret
Teresa Miret  Identity Verified
Local time: 15:49
English to Catalan
+ ...
Cursos de correcció Dec 16, 2005

Hola!

He fet de detectiu i he esbrinat (jo també necessito un curs de correcció: anava a posar «averiguat») a on fan cursos de correcció. A més del de la UAB, que ja coneixes, hi ha els de l'Associació de Mestres Rosa Sensat. El problema, però, és que em sembla que fins a l'estiu no en trobaràs cap perquè tots han començat a l'octubre o al novembre. L'estiu que ve, crec que jo també m'hi apuntaré.

A part, a la UPF hi ha una assignatura que et pot interessa
... See more
Hola!

He fet de detectiu i he esbrinat (jo també necessito un curs de correcció: anava a posar «averiguat») a on fan cursos de correcció. A més del de la UAB, que ja coneixes, hi ha els de l'Associació de Mestres Rosa Sensat. El problema, però, és que em sembla que fins a l'estiu no en trobaràs cap perquè tots han començat a l'octubre o al novembre. L'estiu que ve, crec que jo també m'hi apuntaré.

A part, a la UPF hi ha una assignatura que et pot interessar: Edició i revisió de textos cat/esp (12938), però també ha començat, em sembla.

Que tinguis sort!

Fins aviat,

Teresa

[Edited at 2005-12-16 23:24]
Collapse


 
smorales30
smorales30  Identity Verified
Local time: 15:49
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
Gràcies! Dec 16, 2005

Sí, l'escola Rosa Sensat és la que coneixia...i l'assignatura de la UPF jo la vaig fer en castellà i no sé si es pot cursar si no fas la carrera?

Bé, seguirem investigant...gràcies!!


 
Ariadna Martin
Ariadna Martin  Identity Verified
Spain
Local time: 15:49
Member (2003)
French to Spanish
+ ...
a Rosa Sensat Dec 21, 2005

abans feien cursos de correcció que començaven al gener, per preparar el K justament. Jo el vaig fer i em va anar bé.

 
Teresa Miret
Teresa Miret  Identity Verified
Local time: 15:49
English to Catalan
+ ...
Gràcies, Ariadna! Dec 23, 2005

He consultat el lloc web de Rosa Sensat i sí: al febrer comença un curs de correcció que dura fins al juny. La matrícula, però, és del 9 al 31 de gener. També n'hi ha un d'aprofundiment de la llengua catalana, que he trobat molt interessant. Ja veurem per quin em decideixo.

T'ho repeteixo: moltíssimes gràcies per la informació!

Records,

Teresa


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Certificat K






Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »