Deduccions (IMPOSSIBLES?)
Thread poster: Scheherezade Suria Lopez

Scheherezade Suria Lopez  Identity Verified
Spain
Local time: 03:02
English to Spanish
+ ...
Jan 29, 2006

Hola a tothom!

Aquest any, una de les meves "New Year's resolutions" era fer-me definitivament autònoma i, contràriament al que succeeix amb les promeses tipus "aniré al gimnàs", aquesta l'he pogut fer possible.

Decidida vaig anar a Ikea a redecorar la meva vida. Em vaig agenciar una habitació a casa per encabir-hi la taula, l'arxivador i la cadira nova que em vaig comprar i ale!!

Sé que tot això ho puc deduir, igual que la benzina, però no sé què més podria afegir. Sabeu d'alguna llista més aviat completa on hi constin totes les coses deduïbles per a la traducció? El problema és que encara visc amb els pares i els temes d'hipoteca, lloguer, aigua, electricitat, etc etc ja no els puc deduir d'entrada.

És una cosa que m'ha fet pensar molt últimament, sobretot, perquè vaig anar a l'òptica l'altre dia i en un futur podria necessitar ulleres... sembla que la vista d'àliga s'ha malmès una mica pel fet de passar-me el dia davant de l'ordinador. En aquest cas, per exemple, es podria deduir el preu de les ulleres?

Potser sembla una mica surrealista però, podria ser factible, no? No és el mateix intentar deduir roba amb l'excusa que és roba d'empresa

Bé, espero les vostres respostes... sort que en tenim d'espais com aquests, que fan que la solitud sigui una mica més fàcil de suportar.

Una abraçada,
Scheherezade Surià

PD: Per cert, per quan un powwow a BCN?

Direct link Reply with quote

Maria Rosich Andreu  Identity Verified
Spain
Local time: 03:02
Member (2003)
Dutch to Spanish
+ ...
una pàgina que en parla Jan 29, 2006

Ja fa temps algú va donar aquesta pàgina (Vademécum del traductor) en alguna llista o fòrum, i me la vaig guardar a Preferits. Jo vaig a un gestor i la veritat és que et recomano fer el mateix, però aquesta pàgina conté moltíssima informació i va molt bé.

http://www.rlozano.com/consulta/11/11.html

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Deduccions (IMPOSSIBLES?)

Advanced search

BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »
Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs