| User | Thread poster: galone_es Impost de Recollida de Residus per a traductors |
galone_es Spain Local time: 02:51 English to Spanish |
Suposo que cada any els que sou traductors autònoms, és a dir, que esteu donats d'alta del IAE (Impost sobre Activitats Econòmiques) pagueu l’anomenat impost de Recollida de Residus. El cas és que la nostra activitat al capdavant de l'ordinador, teclejant textos i després enviar-los per Internet, no genera cap residu.
Haveu aconseguit algu de vosaltres eludir el pagament d'aquest impost sense haver sigut penalitzat per això ? | | | |
Maria Rosich Andreu Spain Local time: 02:51
Member (2003) Dutch to Spanish + ... | | deu ser un impost municipal? | Dec 11, 2006 |
A mi (estic empadronada a Tarragona) no me l'han demanat mai, i sóc autònoma des del 2004.
Recordo que fa temps se'n va parlar en alguna llista de traducció, però jo aleshores encara estudiava i no m'hi vaig fixar bé. Potser algú altre se'n recordarà... | | | |
Arturo Mannino Spain Local time: 02:51
Member (2003) English to Italian + ... | | É un impost municipal... | Dec 11, 2006 |
... y jo, que visc a Barcelona, l'estic pagant religiosament y estúpida desde fa dos anys. Vaig intentar al·legar que la única paperera que omplo és la de Windows, però no em va servir de res. | | | |
Bàrbara Sanchez Solanilla Spain Local time: 02:51 English to Catalan + ... | | una solució? | Feb 24, 2007 |
jo no l'he pagat mai (ni crec tenir-ne cap intenció...). El motiu pel qual es paga aquest impost és pel fet d'haver declarat un llocal de treball en el moment de fer l'alta de l'IAE. Jo treballo aquí i allà i no tinc un lloc de treball fix. Si no se'n declara, no es paga, així de senzill! | | | |
Maria Rosich Andreu Spain Local time: 02:51
Member (2003) Dutch to Spanish + ... |
Fixeu-vos en aquest fil: http://www.proz.com/topic/83144 potser als que treballeu a Barcelona us interessa. Sé que altres col·lectius, com l'ATIC, també hi estan treballant. I la unió fa la força! | | | |
bioleg Spain English to Spanish |
Hola,
m'acaba d'arribar una sanció de gairebé 1000 euros per no haver-lo pagat. En el meu cas, apart de voler ser insubmís s'ajunta un problema amb la ex de que no em va fer arribar les cartes.
Algú té alguna solució?
Gràcies | | | |
There is no moderator assigned specifically to this forum.