| Pages in topic: < [1 2] |
| User | Thread poster: english-proof "Valencià" a Proz? |
Berni Armstrong Spain Local time: 02:51
Member (2002) English + ... | | Resposta de politic | Feb 12, 2008 |
Estic d'acord que la resposta del "member of staff" es com una resposta de politic a qualsevol pregunta amb pes .
No pot ser que hi ha un llei per unes combinacions i un altre per altres. Vols que li escrigui jo? Creieu que podria ajudar la causa? | | | |
Macià Falgàs i Planas Portugal Local time: 01:51 English to Catalan + ... |
Berni Armstrong wrote:
Estic d'acord que la resposta del "member of staff" es com una resposta de politic a qualsevol pregunta amb pes .
No pot ser que hi ha un llei per unes combinacions i un altre per altres. Vols que li escrigui jo? Creieu que podria ajudar la causa?
|
|
Sí, seria bona idea. Jo no sóc membre "complet", potser per això no em fan gaire cas.
Potser, si continuen amb aquestes respostes de polític, podríem escriure alguna cosa conjuntament, tota la gent que hi està d'acord. Llavors potser sí que almenys podríem tenir-hi una conversa lògica... | | | |
Timothy Barton Spain Local time: 02:51
Member (2006) French to English + ... | |
Maria Rosich Andreu Spain Local time: 02:51
Member (2003) Dutch to Spanish + ... |
[/quote]
Sí, seria bona idea. Jo no sóc membre "complet", potser per això no em fan gaire cas.
Potser, si continuen amb aquestes respostes de polític, podríem escriure alguna cosa conjuntament, tota la gent que hi està d'acord. Llavors potser sí que almenys podríem tenir-hi una conversa lògica... [/quote]
No crec que depengui de ser membre "complet" o no, però si voleu fer una carta signada per tots els que hi estem d'acord (només cal que siguem uns quants) per mi no hi ha problema, i potser serà útil. | | | |
Maria Rosich Andreu wrote:
No crec que depengui de ser membre "complet" o no, però si voleu fer una carta signada per tots els que hi estem d'acord (només cal que siguem uns quants) per mi no hi ha problema, i potser serà útil. |
|
Bona idea, és el que havia pensat. Com "signem" aquest document per Internet? | | | |
Berni Armstrong Spain Local time: 02:51
Member (2002) English + ... | | Amb una llista tindrem prou, crec. | Feb 16, 2008 |
Crec que no més hem de donar permissió aqui per l'inclusió dels nostres noms en aquest document i tindrém prou, oi?
La persona que ho redacti sempre pot incluir una llista dels que estàn d'accord i un enllaç aqui demostrant-lo.
Podria redactar-la jo aquesta setmana quant tingui un moment.
Que os sembla? | | | |
Berni Armstrong wrote:
Crec que no més hem de donar permissió aqui per l'inclusió dels nostres noms en aquest document i tindrém prou, oi?
La persona que ho redacti sempre pot incluir una llista dels que estàn d'accord i un enllaç aqui demostrant-lo.
Podria redactar-la jo aquesta setmana quant tingui un moment.
Que os sembla? |
|
Sí, seria perfecte. Ho trobo bona idea. Quan tinguem el text, podem buscar el màxim de suports. | | | |
| Pages in topic: < [1 2] |
There is no moderator assigned specifically to this forum.