https://www.proz.com/forum/danish/112199-proofing_tools.html

Proofing tools
Thread poster: Lise Leavitt
Lise Leavitt
Lise Leavitt  Identity Verified
United States
Local time: 05:24
Member (2008)
Danish to English
+ ...
Aug 8, 2008

HJÆLP!
Der er vel ikke nogen af jer, der stadig ejer MO 2003 Proofing tools. Måske har I fået anskaffet 2007, men sidder stadig på det gamle! UMULIGT at finde(((
Jeg har fornyligt måtte formattere min HD og mit program er pssssssssssssss væk! Har ingen CDrom til genindstallering. Nu har jeg altså den engelske version af Office 2003. Men ved ikke om også add-in SKAL være engelsk? Hvis nogen kan hjælpe, vær ve
... See more
HJÆLP!
Der er vel ikke nogen af jer, der stadig ejer MO 2003 Proofing tools. Måske har I fået anskaffet 2007, men sidder stadig på det gamle! UMULIGT at finde(((
Jeg har fornyligt måtte formattere min HD og mit program er pssssssssssssss væk! Har ingen CDrom til genindstallering. Nu har jeg altså den engelske version af Office 2003. Men ved ikke om også add-in SKAL være engelsk? Hvis nogen kan hjælpe, vær venlige og sende mig en email!

[email protected]

PFTTTTTTT
Collapse


 
Jande
Jande  Identity Verified
Australia
Local time: 19:24
Danish to English
+ ...
Jeg har kun den engelske version Sep 1, 2008

Siden jeg forladt Danmark, har jeg kun den engelske version af Microsoft Office (2003 og 2007). Jeg bruger Open Office for at lave korrektur, spell checking o.s.v. paa dansk. Maaske kan du bruge det ogsaa/i mellemtiden.

 
Louise Nielsen
Louise Nielsen  Identity Verified
Spain
Local time: 11:24
Member (2006)
Spanish to Danish
+ ...
Dansk stavekontrol Sep 2, 2008

Jeg har heller ikke den danske version af MO 2003, men du kan gå ind på downloadcentral og downloade den danske stavekontrol.
http://programmer.downloadcentral.dk/?DanskStavekontrolTilOffice-Word/Plug-Ins/Internet/340
Louise


 
Lise Leavitt
Lise Leavitt  Identity Verified
United States
Local time: 05:24
Member (2008)
Danish to English
+ ...
TOPIC STARTER
Woohoo :D you saved my day!!! Sep 2, 2008

Ihhh Louise, tusind tak for dit link!!! Hvis du vidste hvor jeg har ledt og ledt...
Nu har jeg hentet dette plug-in og flyttet file over i MO. Det ser ud som om det virker))
Til Jande, tusind tak også til dig!! Jeg havde endda open office, vidste bare ikke det kunne rette dansk....jeg har MO både på italiensk og engelsk, men ikke dansk!
Nu ha
... See more
Ihhh Louise, tusind tak for dit link!!! Hvis du vidste hvor jeg har ledt og ledt...
Nu har jeg hentet dette plug-in og flyttet file over i MO. Det ser ud som om det virker))
Til Jande, tusind tak også til dig!! Jeg havde endda open office, vidste bare ikke det kunne rette dansk....jeg har MO både på italiensk og engelsk, men ikke dansk!
Nu har jeg også spelling proof, ikke et, men 2 hehehehh, så kan det danske holdes ved lige, efter mange mange år i udlandet

Igen TUSIND TAK til begge!!!!



[Edited at 2008-09-02 14:07]
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Proofing tools






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »