Mobile menu

Google-annoncer på ProZ.com
Thread poster: Lise Smidth

Lise Smidth  Identity Verified
Austria
Local time: 16:54
German to Danish
+ ...
Mar 17, 2009

hej,

jeg ville ønske jeg havde mere tid - men jeg står faktisk nærmest med det ene ben ude af døren på vej på ferie og jeg er så langsom til at skrive engelsk - men HVIS jeg havde tid ville jeg helt sikkert have skrevet min uforbeholdne mening om de Google-annoncer som andre mennesker ser fx på KudoZ- og forum-sider her på ProZ.com - fx vores potentielle kunder der leder efter kompetente oversættere og som få smækket annoncer om 123-oversættelse på både det ene og det andet sprog lige i synet - eller tilbud om at lære spansk eller tysk gratis. For bare at nævne nogle af de mest uskyldige. Prøv bare selv at logge af og surfe lidt rundt på siden og se jer om. Og dem af jer der er hurtige og gode til at skrive engelsk kan jo så passende deltage i diskussionen i denne tråd:

http://www.proz.com/forum/money_matters/126820-google_ads_and_proz_image.html

- som jeg nærmest ved et tilfælde faldt over i dag....

kh
lise

ps: undskyld - det er nok bedre at følge med i og deltage i diskussionen på denne tråd - var vist lige ved at miste overblikket...
http://www.proz.com/forum/prozcom_suggestions/125120-google_ads_here_out_of_control-page4.html

[Edited at 2009-03-17 15:50 GMT]

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Google-annoncer på ProZ.com

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs