Forkortelsen p.j.v.
Thread poster: Barbara Østergaard

Barbara Østergaard
Denmark
Local time: 10:56
Member
English to Danish
+ ...
Sep 8, 2003

Hej!

Jeg kan ikke huske, hvem det var, der for nylig stillede et spørgsmål vedr. forkortelsen p.j.v. i en domsudskrift. Og af en eller anden grund kan jeg bare ikke finde spørgsmålet igen, da jeg gerne ville have tilføjet en note til mit svar! Jeg sidder nemlig her med en domsudskrift med samme forkortelse, og hvor der specifikt står, at det er på Justitskontorets vegne!! Nå, så er vi i hvert fald blevet lidt klogere til næste gang (kan nemlig se at spørgsmålet har været stillet før). Har nogen et direkte link til spørgsmålet, må I meget gerne tilføje det som svar på dette indlæg, så jeg kan tilføje en note, hvis andre fremover søger på (og finder!) spørgsmålet. Tak!

Venlig hilsen
Barbara

Direct link Reply with quote

jmadsen  Identity Verified
Er det den, du tænker på? Sep 8, 2003

http://www.proz.com/kudoz/512668

Jørgen

Barbara Østergaard
Denmark
Member
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Yes! Sep 9, 2003

Det er det nemlig. Tak for det Jørgen

Venlig hilsen
Barbara

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Forkortelsen p.j.v.

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs