Forkortelsen p.j.v.
Thread poster: Barbara Østergaard
Barbara Østergaard
Barbara Østergaard
Denmark
Local time: 09:30
English to Danish
+ ...
Sep 8, 2003

Hej!

Jeg kan ikke huske, hvem det var, der for nylig stillede et spørgsmål vedr. forkortelsen p.j.v. i en domsudskrift. Og af en eller anden grund kan jeg bare ikke finde spørgsmålet igen, da jeg gerne ville have tilføjet en note til mit svar! Jeg sidder nemlig her med en domsudskrift med samme forkortelse, og hvor der specifikt står, at det er på Justitskontorets vegne!! Nå, så er vi i hvert fald blevet lidt klogere til næste gang (kan nemlig se at spørgsmålet har være
... See more
Hej!

Jeg kan ikke huske, hvem det var, der for nylig stillede et spørgsmål vedr. forkortelsen p.j.v. i en domsudskrift. Og af en eller anden grund kan jeg bare ikke finde spørgsmålet igen, da jeg gerne ville have tilføjet en note til mit svar! Jeg sidder nemlig her med en domsudskrift med samme forkortelse, og hvor der specifikt står, at det er på Justitskontorets vegne!! Nå, så er vi i hvert fald blevet lidt klogere til næste gang (kan nemlig se at spørgsmålet har været stillet før). Har nogen et direkte link til spørgsmålet, må I meget gerne tilføje det som svar på dette indlæg, så jeg kan tilføje en note, hvis andre fremover søger på (og finder!) spørgsmålet. Tak!

Venlig hilsen
Barbara
Collapse


 
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 09:30
English to Danish
+ ...
Er det den, du tænker på? Sep 8, 2003

http://www.proz.com/kudoz/512668

Jørgen


 
Barbara Østergaard
Barbara Østergaard
Denmark
Local time: 09:30
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Yes! Sep 9, 2003

Det er det nemlig. Tak for det Jørgen

Venlig hilsen
Barbara


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Forkortelsen p.j.v.






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »