Mobile menu

Off-topic?
Thread poster: Mads Grøftehauge

Mads Grøftehauge  Identity Verified
Local time: 00:15
English to Danish
+ ...
Sep 10, 2003

Hvorfor er alting lige pludselig Off-Topic? Er det en fejl eller sætter I alle det der flueben?

Emnet må være professionel oversættelse og hvad dertil hører: sprog, efteruddannelse, praktiske ting som freelancer, brug af ProZ... alt det seriøse.
Herunder bestemt links til ordbøger.

Uden for emnet er alt det sjove vi osse har brug for, samt emner som politik, børn, julehilsner osv.

Sådan ser jeg i hvert fald på det.

(Nu sætter jeg *ikke* flueben ve off-topic, så ser vi hvad der sker.)

VH
Mads

Direct link Reply with quote

Barbara Østergaard
Denmark
Local time: 00:15
Member
English to Danish
+ ...
Du har ret Sep 10, 2003

Hej Mads

Jamen, du har da fuldstændig ret Jeg er enig i din fortolkning af, hvad der er on- og off-topic. Som forum moderator er det jo egentlig min pligt at gå ind og rette den slags, så det er hermed gjort. Hvis du fortsat er uenig i, hvad der er on- eller off-topic, er du velkommen til at give mig et praj

Venlig hilsen
Barbara

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Off-topic?

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs