Mobile menu

Glædelig jul på 300 sprog :-)
Thread poster: Lise Smidth

Lise Smidth  Identity Verified
Austria
Local time: 01:24
German to Danish
+ ...
Dec 3, 2003

Bare for at foregribe begivenhederne - og en lang r√¶kke kommende Kudoz-sp√łrgsm√•l:
Her kan I læse julehilsner på 300 sprog

M√•ske skulle man foresl√• at lave en direkte link til s√•dan en side, hver gang nogen stiller sp√łrgsm√•l om hvad gl√¶delig jul hedder

vh
lise

Direct link Reply with quote

J√©r√īme Haushalter
France
English to French
+ ...
Tak skal du have! Dec 3, 2003

Den er rigtig god! Der står også glædelig jul på elsassisk (det er mine forældres modersmål)!!
Problemet er bare, at siden er skrevet på dansk, så er den ikke så let at bruge for ikke-dansktalende...

Lise Smidth  Identity Verified
Austria
German to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
engelsktalende pendant Dec 3, 2003

Problemet er bare, at siden er skrevet på dansk, så er den ikke så let at bruge for ikke-dansktalende...

det har du ret i - jeg vidste også, at jeg engang havde et link til en lignende side på engelsk - og nu har jeg sandelig også fundet den
europæiske sprog
syd- og nordamerikanske sprog - og s√• er der desuden p√• disse sider links til julehilsner p√• afrikanske, asiatiske, australske sprog og sprog fra Stillehavs√łerne - s√• m√• man da sige at man er godt d√¶kket ind

Hvis nogen der skriver bedre (og hurtigere)engelsk en mig har lyst til at stille disse links ind i et andet forum er I meget velkomne - men nu skal jeg altså se at få arbejdet noget

vh
lise

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Glædelig jul på 300 sprog :-)

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs