Glædelig jul på 300 sprog :-)
Thread poster: lisevs
lisevs
lisevs
Local time: 18:36
Dec 3, 2003

Bare for at foregribe begivenhederne - og en lang række kommende Kudoz-spørgsmål:
Her kan I læse julehilsner på 300 sprog

Måske skulle man foreslå at lave en direkte link til sådan en side, hver gang nogen stiller spørgsmål om hvad glædelig jul hedder...
See more
Bare for at foregribe begivenhederne - og en lang række kommende Kudoz-spørgsmål:
Her kan I læse julehilsner på 300 sprog

Måske skulle man foreslå at lave en direkte link til sådan en side, hver gang nogen stiller spørgsmål om hvad glædelig jul hedder

vh
lise
Collapse


 
Jérôme Haushalter
Jérôme Haushalter
France
Local time: 18:36
English to French
+ ...
Tak skal du have! Dec 3, 2003

Den er rigtig god! Der står også glædelig jul på elsassisk (det er mine forældres modersmål)!!
Problemet er bare, at siden er skrevet på dansk, så er den ikke så let at bruge for ikke-dansktalende...


 
lisevs
lisevs
Local time: 18:36
TOPIC STARTER
engelsktalende pendant Dec 3, 2003



Problemet er bare, at siden er skrevet på dansk, så er den ikke så let at bruge for ikke-dansktalende...


det har du ret i - jeg vidste også, at jeg engang havde et link til en lignende side på engelsk - og nu har jeg sandelig også fundet den
europæiske sprog
syd- og nordamerikanske sprog - og så er der desuden på disse sider links til julehilsner på afrikanske, asiatiske, australske sprog og sprog fra Stillehavsøerne - så må man da sige at man er godt dækket ind

Hvis nogen der skriver bedre (og hurtigere)engelsk en mig har lyst til at stille disse links ind i et andet forum er I meget velkomne - men nu skal jeg altså se at få arbejdet noget

vh
lise


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Glædelig jul på 300 sprog :-)






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »