ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas

Pages in topic:   < [1 2]
User
Thread poster: Birthe Hansen
DK/DE - Overvejer medlemsskab

PCovs
Denmark
Local time: 06:33
Member (2003)
English to Danish
+ ...
Dynamikken i jobopslag Jun 26, 2011

Da jeg selv var nystartet herinde, gjorde jeg nok den fejl, at jeg næsten skrev en decideret jobansøgning, hver gang jeg skulle svare på et jobopslag. Det har jeg også set og/eller hørt flere andre gøre som helt nye, så det er måske meget typisk?
Det er meget tidskrævende, og man bliver meget let irriteret, hvis/når kunden ikke engang gider vende tilbage med et "Beklager", og man får måske hurtigt den opfattelse, at det er tidsspilde.

Jeg har siden fundet ud af, at jeg naturligvis ikke behøver at skrive en lang sang hver gang, men nærmere en kort beskrivelse af, hvorfor jeg er fantastisk til jobbet (tidligere erfaring, priser, specialeområde og den slags - hvad jeg nu konkurrerer på) og så i øvrigt henvise til det vedhæftede CV.
Det gør, at jeg nu på få minutter kan få sendt et svar af sted på et job, som jeg godt kunne tænke mig.

Jeg får med jævne mellemrum jobs på denne måde, men indrømmet - det er langt fra hver gang, jeg overhovedet hører fra kunden.

Held og lykke herinde.

Direct link Reply with quote

Jeanette Brammer  Identity Verified
Denmark
Local time: 06:33
Member (2003)
English to Danish
+ ...
Burde ikke finde os i det Jun 27, 2011

Det er jo egentlig en utrolig uforskammet behandling, vi finder os i. Vi burde skrive til dem, at det hører til almindelig høflighed at svare på en mail. Det gør jeg sommetider, men man burde nok gøre det hver gang.

Direct link Reply with quote

Pages in topic:   < [1 2]

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

DK/DE - Overvejer medlemsskab

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
Déjà Vu X2
Enjoy 20% off!

DVX2 Professional is the most popular version of Déjà Vu X2 and with good reason. Fast and flexible, Déjà Vu X2 Professional combines Atril’s Intelligent Quality technology with an array of powerful, customisable productivity and quality assurance

More info »