Billeder fra powwow i Odense
Thread poster: Jørgen Madsen
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 06:01
English to Danish
+ ...
Jun 7, 2004

Jeg tog lidt billeder til powwowet i går i Odense. De kan forhåbentligt snart ses på Proz.com (www.proz.com/powwow/509), men indtil da kan de ses på: www.jorgenmadsen.dk/proz

Mvh Jørgen

[Edited at 2004-06-07 16:45]

[Edited at 2004-06-07 16:46]

[Edited at 2004-06-07
... See more
Jeg tog lidt billeder til powwowet i går i Odense. De kan forhåbentligt snart ses på Proz.com (www.proz.com/powwow/509), men indtil da kan de ses på: www.jorgenmadsen.dk/proz

Mvh Jørgen

[Edited at 2004-06-07 16:45]

[Edited at 2004-06-07 16:46]

[Edited at 2004-06-07 17:20]
Collapse


 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 06:01
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Tak for sidst allesammen! Jun 8, 2004

Tak for billeder, tak for det gode selskab.

Det må vi gøre igen en gang.

Mange hilsener
Christine


 
Hanne Frederiksen
Hanne Frederiksen  Identity Verified
Denmark
Local time: 06:01
English to Danish
+ ...
Troede det var aflyst... Jun 15, 2004

Christine Andersen wrote:

Tak for billeder, tak for det gode selskab.

Det må vi gøre igen en gang.

Mange hilsener
Christine



Ja nu blev jeg da lidt paf, da jeg læste, at der blev afholdt powwow i Odense. Jeg havde meldt mig som interesseret (for flere uger siden) og kiggede derfor jævnligt ind i ProZ for at se, hvor mange der var tilmeldt. Der var dog aldrig mere end 2-3 oversættere på listen (i den oprindelige 'tråd'), så jeg anså arrangementet for at være aflyst. Er der et særligt sted, disse arrangementer annonceres, eller er det simpelthen et lukket selskab ?

Mange hilsener

Hanne


 
Susanne Rosenberg
Susanne Rosenberg  Identity Verified
Germany
Local time: 06:01
Member (2002)
Danish to German
+ ...
Community -> Powwows Jun 15, 2004

Hej Hanne

Se i menuen under Community -> Powwows - her finder du alle planlagte powwows sorteret efter land og dato (og du kan læse alt om de tidligere powwows).

Desuden henvises der somme tider til "Upcoming Powwows" i venstre menuspalte på ProZ-siderne.

Håber at du så kan være med næste gang! (Og endnu en gang tak for sidst til alle...)

Susanne


 
Björg Magnúsdóttir
Björg Magnúsdóttir
Denmark
Local time: 06:01
Icelandic to Danish
Björg Magnúsdóttir Jul 2, 2004

Hej allesammen.
Jeg er ret ny i branchen, altså, jeg har oversat for mine kolleger indenfor det offentlige, samt venner og familie de sidste 8 år, men er først blevet "rigtig" oversætter/tolk i januar i år (bestået dansk tolketest) som selvstændig.

Det glæder mig at se, at der er potentiale for at møde andre oversættere her i Danmark. Det er ikke at nægte, at det nogle gange kan være lidt af en ensom gechæft at være oversætter.

Jeg håber at en a
... See more
Hej allesammen.
Jeg er ret ny i branchen, altså, jeg har oversat for mine kolleger indenfor det offentlige, samt venner og familie de sidste 8 år, men er først blevet "rigtig" oversætter/tolk i januar i år (bestået dansk tolketest) som selvstændig.

Det glæder mig at se, at der er potentiale for at møde andre oversættere her i Danmark. Det er ikke at nægte, at det nogle gange kan være lidt af en ensom gechæft at være oversætter.

Jeg håber at en af OS tager initiativet til en ny POWWOW og lover "opdukning".

Godt at man kan holde sammen på trods af sprogbarriere (intern joke, ik'! ps: jeg fandt på den selv!)

Hilsen fra

Björg M
Islandsk-Dansk oversætter
www.sitecenter.dk/bjorgm
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Billeder fra powwow i Odense






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »