Regnskabsprogram på dansk
Thread poster: Lingua DK
Lingua DK
Lingua DK  Identity Verified
Denmark
Local time: 01:56
English to Danish
+ ...
Sep 12, 2004

Jeg er på udkig efter et dansk regnskabs-/økonomiprogram, der er velegnet til vores branche.

Jeg vil være glad for at høre om andres erfaringer og måske anbefalinger.

Mvh
Susanne


 
Barbara Østergaard
Barbara Østergaard
Denmark
Local time: 01:56
English to Danish
+ ...
Se gammel tråd Sep 12, 2004

Hej Susanne

Du kan jo se, om der står noget, du kan bruge i denne gamle tråd, der omhandler det samme: http://www.proz.com/topic/19178.

Venlige hilsner
Barbara


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 01:56
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Navision C5 Sep 12, 2004

Hej Susanne,

Jeg har gennem ca. 1/2 år brugt Navision C5 og er vældig tilfreds med det. Det dækker fint mit behov og har en rimelig tilgængelig brugerflade. Prisen er ca. 2500 incl. moms for programmet. Der er plads til 100 debitorer, så mon ikke det vil dække de fleste behov i denne branche, medmindre det er større virksomheder. Hvis behovene for posteringer eller udvidelse af debitorer m.m., kan man købe udvidelse til programmet.

mvh. Marianne


 
Alice Wolfe, DDS (X)
Alice Wolfe, DDS (X)  Identity Verified
United States
Local time: 19:56
English to Danish
+ ...
My DeLuxe Invoice Sep 12, 2004

Hej Susanne,

Jeg har i de sidste 5 år brugt My DeLuxe Invoice med stor fryd. Selvom det er amerikansk er det så fleksibelt, at du kan tilføje moms, og hvad du ellers måtte ønske. Dets statistiske rapporter er uovertrufne. Og det koster $39, tror jeg, og du kan downloade en demomodel.

Jeg fandt lige nedenstånde kommentar på nettet:

"MyInvoices is great. It is ultra-intuitive; I learned how to use it within minutes -- hey, it's wizard-based so you have
... See more
Hej Susanne,

Jeg har i de sidste 5 år brugt My DeLuxe Invoice med stor fryd. Selvom det er amerikansk er det så fleksibelt, at du kan tilføje moms, og hvad du ellers måtte ønske. Dets statistiske rapporter er uovertrufne. Og det koster $39, tror jeg, og du kan downloade en demomodel.

Jeg fandt lige nedenstånde kommentar på nettet:

"MyInvoices is great. It is ultra-intuitive; I learned how to use it within minutes -- hey, it's wizard-based so you have to be pretty stupid to blow this one. Then I quickly customized the look and feel of my invoices. I could even add a logo if I wanted one.

The software has a built-in contact manager which makes repeat invoicing a breeze with auto-population of fields. It also learns from you as you use it, and adds your phrases and product and service descriptions to its pull-down menus. Very smart. With a click of a button I can print an invoice and a matching envelope.

But MyInvoices is more than a graphics package or contact manager. It manages your finances quite well, too. It's internal calendar will tell you when an invoice is due and give you options to view the record so you can call your client contact, or you can send a form letter requesting payment. Invoices may also be printed with a variety of customization to make the look and feel and level of information very professional and informative.

MyInvoices also has an extensive report module to help you track your business, and this is very handy. You can also use a variety of pre-printed forms with this software to help give your invoices or estimates a real finished appearance."

Programmets svaghed er, at det ikke er nemt at emaile den færdige faktura uden at tabe formateringen. Det lærte en kollaga mig dog nemt at overkomme ved at udskrive til Adobe i stedet for til printeren. Derved laver du jo simpelthen en pdf af fakturaen, og denne har du nu dels som back-up og kan dels emaile den til kunden.

Hilsen,
Alice
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Regnskabsprogram på dansk






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »