Lost e-mail on transl. job
Thread poster: NetLynx
NetLynx  Identity Verified
Local time: 05:52
English to Danish
+ ...
Sep 12, 2004

Kære alle!

I fredags - den 10. sep. - kom jeg til at slette en e-mail, som jeg troede var en henvisning til et nyt job på ProZ.com, men som må have været direkte stilet til mig (og forhåbentlig andre). Det dreje sig om oversættelse fra engelsk til de skandinaviske sprog og sendt af et hollandsk-klingende navn.

Skulle andre have fået samme mail, vil jeg være glad for at få en kopi. Eller der andre steder her, hvor det er muligt at finde?

Venlig hilsen
NetLynx

Direct link Reply with quote

PCovs
Denmark
Member (2003)
English to Danish
+ ...
Lidt sent godt nok Sep 25, 2004

Jeg fik denne mail fra ProZ d. 10:
http://www.proz.com/job/62093

Afsenderens navn er i hvert fald hollandsk-klingende.

NetLynx  Identity Verified
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Tak for svarene Sep 25, 2004

Jeg er glad for de to svar, jeg har fået. Det viste sig ikke lige at være mit felt, og der var allerede kommet mange bud, så ...

Men tak fordi I svarede.

Venlig hilsen
NetLynx

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Lost e-mail on transl. job

Advanced search

WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search