Mobile menu

Star Transit - Error receiving project
Thread poster: jmadsen

jmadsen  Identity Verified
Local time: 13:54
Jul 5, 2005

Er der nogen, der har erfaring med Star Transit?
Jeg har version 3.0 Satellite PE, og når jeg forsøger at "modtage" en pxf-fil, får jeg blot fejlmeddelelsen "Error receiving project".

Mvh Jørgen

Direct link Reply with quote

Dan Schioenning Larsen
Romania
Local time: 14:54
Member
English to Danish
Jeg ejer ikke ST, men... Jul 5, 2005

har du kigget i ProZ forum?

Der er dette link http://www.proz.com/post/139008#139008

TOPIC STARTER
Har kigget i forummerne Jul 5, 2005

Men jeg fandt ingen løsninger, der duede.

Mvh Jørgen

TOPIC STARTER
Fandt en løsning... Jul 6, 2005

Kundens Transit-ekspert fik mig guiden frem til en løsning. Jeg forstår ikke selv, hvad der gik galt, men nu kan jeg få det til at virke:
Han snakkede noget om placeringen af arbejdsmappen for Transit, som evt. var blevet flyttet efter installation. Men løsningen i mit tilfælde var at logge på som Administrator (Win2000), hvorefter klaveret spillede som det skulle. Jeg kunne uden videre og uden problemer åbne pxf-filen osv.
Han fortalte også, at PXF i virkeligheden bare er komprimeringsformat, så filerne blot kan åbnes med f.eks. Winzip.

Mvh Jørgen

Dan Schioenning Larsen
Romania
Local time: 14:54
Member
English to Danish
Admin-rettigheder Jul 7, 2005

Men løsningen i mit tilfælde var at logge på som Administrator (Win2000), hvorefter klaveret spillede som det skulle.

Det problem kender jeg godt fra mit dagjob, hvor vi har haft problemer med MS Office programmer, der ikke kunne åbne nogle dokumenter, medmindre man var logget på som administrator. Så langt tænkte jeg ikke lige i dette tilfælde...

Det er noget træls noget, men det var godt, du fandt ud af det.

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Star Transit - Error receiving project

Advanced search

Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs