Mobile menu

Tilmeld dansk>dansk i profilen!
Thread poster: Lise Smidth

Lise Smidth  Identity Verified
Austria
Local time: 12:26
German to Danish
+ ...
Jul 18, 2002

man kan faktisk også stille kudoz-spørgsmål, der kun vedrører dansk - men der er kun 4 (!) der har tilmeldt sig som interesserede i at svare på kudoz-spørgsmål i denne sprogkombination - og vi er jo mange flere!

nu var mit aktuelle spørgsmål (www.proz.com/?sp=h&eid_c=24477&id=237702) måske mest for underholdnings skyld - det er jo i hvert fald ikke en tekst, jeg er ved at oversætte - men bortset fra det kan det da tit være nyttigt at spørge om danske ord, man kommer i tvivl om - så meld jer til!

lise

Direct link Reply with quote

Trine A
English to Danish
+ ...
Tilmeld dansk>dansk i profilen! Jul 18, 2002

Tak for tippet - jeg vil også tilmelde mig Danish (monolingual).

Susanne Rosenberg  Identity Verified
Germany
Member (2002)
Danish to German
+ ...
Go' idé! Jul 18, 2002

Det havde jeg faktisk slet ikke tænkt over - tak for tippet! Og tak for dine/jeres bestræbelser med henblik på at få gang i det danske forum - det var dejligt at komme hjem fra en lang ferie og se at det var lykkedes...

God fyraften

Susanne

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Tilmeld dansk>dansk i profilen!

Advanced search

WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »
TransPDF.com PDF Translation
Fast and Reliable PDF Translation - reduce your workload while maintaining quality

Unlock the potential of PDFs, taking your original PDF, replacing the text with your translations from your preferred tools and in minutes, get a high quality, ready-to-use, translated PDF. Try it now - your first 50 pages are free.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs