LanguageWire
Thread poster: Barbara Østergaard
Barbara Østergaard
Barbara Østergaard
Denmark
Local time: 01:34
English to Danish
+ ...
Sep 12, 2002

Jeg hører gerne, om nogen har gode/dårlige erfaringer med LanguageWire, og i øvrigt har kendskab til (og kan anbefale) lignende opgaveformidlingsservices på Internettet.



Pft.



Med venlig hilsen

Barbara Østergaard

[ This Message was edited by: on 2002-09-13 15:53 ]


 
lisevs
lisevs
Local time: 01:34
de er ok Sep 12, 2002

se i øvrigt Blue Board



jeg kender ikke andre agenturer, der lægger deres opgaver ud på Internettet - men der skal jo nok komme flere af dem med tiden



vh

lise


 
SWEDISH-TRANSLATION.com - your Swedish translation partner (X)
SWEDISH-TRANSLATION.com - your Swedish translation partner (X)
Local time: 01:34
Swedish to English
+ ...
LanguageWire är mycket bra! Sep 12, 2002

Jag har bara positiva saker att säga om LanguageWire. De anställda är alltid trevliga, om än lite stressade eftersom de har mycket att göra, de är pålitliga, betalar alltid in exakt rätt summa pengar varje månad och man behöver inte skicka faktura till dem. De sköter hela faktureringsprocessen. En av mina bästa uppdragsgivare.



Dessutom har LanguageWire ett affiliate-program man kan anmäla sig till. Det går till så här. Du registrerar dig som en affiliate på
... See more
Jag har bara positiva saker att säga om LanguageWire. De anställda är alltid trevliga, om än lite stressade eftersom de har mycket att göra, de är pålitliga, betalar alltid in exakt rätt summa pengar varje månad och man behöver inte skicka faktura till dem. De sköter hela faktureringsprocessen. En av mina bästa uppdragsgivare.



Dessutom har LanguageWire ett affiliate-program man kan anmäla sig till. Det går till så här. Du registrerar dig som en affiliate på deras sida. Då får du en länk eller en liten annons du kan lägga ut på din webbsajt. Olika personer och företag klickar på den på din sida och kommer till deras sajt. (Man vill ju helst inte dirigera bort potentiella kunder från sin egen sajt till deras, men jag skriver att om personen önskar översättningar mellan andra språkkombinationer än de jag erbjuder, så kan de besöka min partner: LanguageWire) När de väl kommit till den sajten registrerar de sig förhoppningsvis och börjar köpa översättningstjänster av dem. Då får du 7% av den summan företaget köper tjänster för under det första året. Denna anordning har inbringat några stycken lättförtjänta tusenlappar in på mitt bankkonto.



Förutom detta är LanguageWire ett mycket väl skött och seriöst företag.



Länk till den sidan där jag har min affiliate-länk: http://www.swedish-translation.com/swedishtranslation.htm



M.v.h.



Mattias Bergström
[addsig]
Collapse


 
schwensen (X)
schwensen (X)  Identity Verified
Local time: 01:34
Spanish to Danish
+ ...
Gode erfaringer Sep 12, 2002

Bare lige det: Jeg har gode erfaringer med dem; ret professionelle og seriøse.



Held og lykke,



Anna


 
Helle Kaiser-Nielsen
Helle Kaiser-Nielsen  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 00:34
Member
English to Danish
+ ...
Fanskare Sep 13, 2002

Hej Barbara



Jeg tilslutter mig uforbeholdent \"fanskaren\" og kan fortælle, at jeg har arbejdet sammen med LW i snart to år. De er venlige, professionelle, punktlige og utrolig hjælpsomme med spørgsmål til opgaverne osv. Betaling sker til tiden og automatisk uden behov for fakturering fra min side.



Jeg kan kun anbefale dem på det varmeste.



Mange hilsner

Helle
[addsig]


 
Susanne Rosenberg
Susanne Rosenberg  Identity Verified
Germany
Local time: 01:34
Member (2002)
Danish to German
+ ...
Absolut OK Sep 13, 2002

Jeg kan kun tilslutte mig \"de andres\" mening.

Jeg har samarbejdet med LanguageWire i ca. 1 1/2 år og oplever dem som meget fleksible og kundeorienterede - hvis det er nødvendigt, arbejdes der også om aftenen eller i weekenden.

Der dannes ofte \"teams\" på to eller flere oversættere, således kunden altid har den/de samme oversættere/korrekturlæsere - hvilket også er positivt for vort arbejde.

Priserne er lidt i underkanten af hvad jeg ellers forlanger, m
... See more
Jeg kan kun tilslutte mig \"de andres\" mening.

Jeg har samarbejdet med LanguageWire i ca. 1 1/2 år og oplever dem som meget fleksible og kundeorienterede - hvis det er nødvendigt, arbejdes der også om aftenen eller i weekenden.

Der dannes ofte \"teams\" på to eller flere oversættere, således kunden altid har den/de samme oversættere/korrekturlæsere - hvilket også er positivt for vort arbejde.

Priserne er lidt i underkanten af hvad jeg ellers forlanger, men til gengæld er der (næsten) ikke noget administrativt besvær - du får et afregningsbilag efter hver ordre og et kontoudtog (samt betaling) i slutningen af hver måned. Desuden har jeg fået en masse interessante opgaver i tidens løb.

Det eneste lille minuspunkt er at der efter min mening er for lidt (direkte) kontakt til kunder og kolleger - for det meste ved man ikke engang, hvem man danner team med! Hvad kunderne angår vil jeg tro at de bare er interesserede i at beskytte deres kundedatabase etc., hvilket jo også er OK. Næsten al kontakt foregår skriftligt via et dialogmodul, hvilket er lidt mere besværligt, men til gengæld er alt dokumenteret.

Alt i alt kan LanguageWire varmt anbefales - et ukompliceret samarbejde med et friskt og professionelt team.

God weekend!

Susanne

[ This Message was edited by: on 2002-09-13 18:02 ]
Collapse


 
Barbara Østergaard
Barbara Østergaard
Denmark
Local time: 01:34
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
LanguageWire Sep 16, 2002

Jamen, det lyder jo altsammen meget positivt . Jeg vil straks registrere mig!



Mange tak for jeres svar.



Med venlig hilsen

Barbara


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


LanguageWire






Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »