Mobile menu

Off topic: Skal det være dansk?
Thread poster: Lise Smidth

Lise Smidth  Identity Verified
Austria
Local time: 14:44
German to Danish
+ ...
Sep 18, 2002

Indtil nu har jeg kun set eksempler p√• skr√¶kkelige maskinovers√¶ttelser p√• \'hovedsprogene\' - indtil jeg i dag uforvarende st√łdte p√• denne side:

www.endoscopepartsplus.com/danish.htm

- er der nogen af jer, der kan forstå det?

Is√¶r undrer jeg mig meget over hvad \"Lave Dele Golfbane\" har at g√łre med endoskopi....

Jeg tror det er det værste eksempel, jeg indtil nu har set på dansk...

vh

Lise

Direct link Reply with quote

Susanne Rosenberg  Identity Verified
Germany
Member (2002)
Danish to German
+ ...
Veterinarians Falde i hak her ovre (citat) Sep 18, 2002

- Det lader til at man skal være dyrlæge for at kunne forstå tekten...

Tak for et godt grin til at starte dagen på, Lise!

Susanne

xxxschwensen  Identity Verified
Spanish to Danish
+ ...
Utroligt! Sep 18, 2002

Ja, man ser mange skræktilfælde rundt omkring, men man burde give dem her en præmie!

De får nok ikke mange danske kunder på den her måde!

Ciao,

Anna

Trine A
English to Danish
+ ...
Milde Moses! Sep 18, 2002

Sikke noget makværk! Gad vide, hvor mange danske kunder, de har fået på den konto?! Jeg griner stadig...

Pernille Chapman  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 13:44
Member (2004)
English to Danish
+ ...
Fantastisk! Sep 18, 2002

Tusind tak for tippet, Lise. Det er l√¶nge siden, jeg har moret mig s√• godt over noget \"sprogligt\". Man f√•r virkelig lyst til at f√łlge opfordringen til at \"Ransage vor arbejdsplads\", ikke? Jeg giver straks adressen videre...

KH

Pernille

Helle Kaiser-Nielsen  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 13:44
English to Danish
+ ...
Jeg griner stadig... Sep 30, 2002

Sikken et eksempel!!! Har de overhovedet kastet et blik på siden selv!?

Jeg var til konference i weekenden og s√• bl.a. eksempler p√• Babelfish\' evner mellem fransk og engelsk. Selvom der stadig skulle noget efterarbejde til, var der nogle helt anst√¶ndige og forst√•elige eksempler. Alt imens jeg aldrig tror, translat√łren bliver overfl√łdig eller \"overtaget\" af softwareprogrammer, man bare fodrer tekst ind i for et endeligt produkt, tror jeg dog, at der ligger megen tid at spare og en god del af fremtiden i at betjene CAT- og MT-tools.

I mellemtiden kan vi jo så more os over alle de mange \"besparende\" eksempler, hvor folk springer over, hvor der nærmest intet gærde er, og får resultatet derefter

Hilsen

Helle

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Skal det være dansk?

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs