Job: Translatør søges ...
Thread poster: Peter Adolph

Peter Adolph
Local time: 20:56
Member (2006)
English to Danish
+ ...
Dec 1, 2006

Er der nogen, der har gode forslag til billige/gratis sites, hvor man kan slå ledige job op?

Jeg søger en erfaren translatør i engelsk til fastansættelse og har lavet en posting her på sitet, men måske kender nogen af jer andre sites? Opslaget har været på Kommunikation og Sprogs Jobklip, men uden den store succes.

Hilsen
Peter

Direct link Reply with quote

mage02ab
Denmark
Local time: 20:56
English
Jeg er stadig under uddannelse som tolk & translatør Feb 1, 2009

Jeg er under uddannelse som tolk & translatør i engelsk og er på nuværende tidspunkt ved at skrive speciale som jeg påregner er færdigt medio marts.

På Handelshøjskolen, CBS, bliver vi trænet i de nyeste termer og der er løbende tests i oversættelser inden for eks. teknisk engelsk, økonomisk engelsk og juridisk engelsk, så på dette område ser jeg mig selv som erfaren.

Med venlig hilsen

Majbrit Badsberg

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Job: Translatør søges ...

Advanced search

WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs