ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas

User
Thread poster: Pernille Chapman
Netordbogen genopstår!

Pernille Chapman  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 23:46
Member (2004)
English to Danish
+ ...
Jan 9, 2007

Nu kan det selvfølgelig godt være, det er mig, der er langsom i optrækket, men jeg har først lige fundet ud af følgende på ordbogen.com:

"Vi er utroligt stolte af at kunne præsentere et væsentligt løft i kvaliteten på Danmarks førende online-ordbogssite.
Et nyt samarbejde med Center for Leksikografi på Handelshøjskolen i Århus har resulteret i at vi nu kan tilbyde "Den danske netordbog" i tillæg til den eksisterende ordbog her på siden. "

Det koster godt nok kr. 99,- i abonnement, men mon ikke de penge er givet godt ud...

Direct link Reply with quote

jmadsen  Identity Verified
Local time: 00:46
Men hvad indebærer omlægningen af ordbogen? Jan 9, 2007

Kan I så gennemskue, hvad den omlægning, der beskrives på: http://www.ordbogen.com/ordboger/daen/, indebærer?
Betyder det, at antallet af opslagsord reduceres?
Jeg kan ikke blive helt klog på det... måske skulle man skrive til dem og bede dem præcisere ændringen.

Mvh Jørgen

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Netordbogen genopstår!

SDL AutoSuggest Creator Add-on
Speed up manual translations with sub-segment matching

AutoSuggest accelerates translation editing in SDL Trados Studio 2014 through intelligent sub-segment matching suggestions while you type.

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »