Handelshøjskolen i Århus
Thread poster: Eliza-Anna
Eliza-Anna
Eliza-Anna  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 10:43
Danish to English
+ ...
Mar 8, 2007

Jeg har lige snakket med Lone Damsgaard fra Handelshøjskolen i Århus og hun siger at de skal holde et kursus ved navn "Terminologistyring og sproglig videndelig" den 19 og 20 marts. I øjeblikket er der kun tilmeldt fire personer og hun bad mig spørge andre oversættere hvis de var interesseret. Hvis nogen af jer er interesseret kan du kontakte hende på mandag - hendes email er [email protected]. Oprindeligt skulle kurset finde sted den 13 og 14 ... See more
Jeg har lige snakket med Lone Damsgaard fra Handelshøjskolen i Århus og hun siger at de skal holde et kursus ved navn "Terminologistyring og sproglig videndelig" den 19 og 20 marts. I øjeblikket er der kun tilmeldt fire personer og hun bad mig spørge andre oversættere hvis de var interesseret. Hvis nogen af jer er interesseret kan du kontakte hende på mandag - hendes email er [email protected]. Oprindeligt skulle kurset finde sted den 13 og 14 marts, men den blev flyttet til 19 og 20 marts. Hvis I har lyst til at tilmelde, vær sød og sig til hende at det var jeg som fortalte jer om det.Collapse


 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 11:43
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Link to details of the course... Mar 9, 2007

I can warmly recommend any course taught by Morten Pilegaard and/or Peter Steffensen

http://www.asb.dk/courses/2007/terminologistyring/praktiskeoplysninger.aspx

I must check my calendar...

And if anyone is intrested I can offer a bed in Ebeltoft, within reach of Århus - contact me and we can talk transport.

Ch
... See more
I can warmly recommend any course taught by Morten Pilegaard and/or Peter Steffensen

http://www.asb.dk/courses/2007/terminologistyring/praktiskeoplysninger.aspx

I must check my calendar...

And if anyone is intrested I can offer a bed in Ebeltoft, within reach of Århus - contact me and we can talk transport.

Christine
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Handelshøjskolen i Århus






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »