dansk ordbog hjemmesider
Thread poster: Mette Stroander
Mette Stroander
Mette Stroander  Identity Verified
Local time: 02:30
Danish to Italian
+ ...
Jul 25, 2007

Hej!
jeg er lige startet, og da jeg bor i Italien kan jeg ikke rigtig faa fat i nogle gode ordboeger (DA-IT, DA-DA).
Er der nogen der kender nogen gode hjemmesider?
Tusind tak for hjaelpen!
Mette


 
Eliza-Anna
Eliza-Anna  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 01:30
Danish to English
+ ...
Ordbøger Jul 25, 2007

Hej Mette

Gyldendal udgiver en rimeligt god italiensk/dansk ordbog. Jeg ved ikke om den er online. Du kunne måske undersøge det hos dem. Deres email adresse er [email protected].

Jeg har også fundet en anden webside, som måske kan hjælpe. Den hedder:http://www.middelfart-gym.dk/fag/fag/onlineordboeger.htm Jeg aner ikke hvordan den er.

Håber det hjælpe lidt!


 
Mette Stroander
Mette Stroander  Identity Verified
Local time: 02:30
Danish to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
Tak, men.. Jul 25, 2007

Tusind tak for hjaelpen.
Jeg har Gyldendals ordboeger (italiensk/dansk og dansk/italiensk) og den hjaelper meget..men jeg vil meget gerne ha' nogle gode hjemmesider.. saa jo flere jo bedre nogle gange er oversaettelsen paa Gyldendal lidt "fattig" saa det er rart at kunne soege andre steder ogsaa.
Haaber du har en dejlig sommer derovre.. her i Italien er der 32 grader i skyggen (hvor dejligt det er ved jeg nu ikke... See more
Tusind tak for hjaelpen.
Jeg har Gyldendals ordboeger (italiensk/dansk og dansk/italiensk) og den hjaelper meget..men jeg vil meget gerne ha' nogle gode hjemmesider.. saa jo flere jo bedre nogle gange er oversaettelsen paa Gyldendal lidt "fattig" saa det er rart at kunne soege andre steder ogsaa.
Haaber du har en dejlig sommer derovre.. her i Italien er der 32 grader i skyggen (hvor dejligt det er ved jeg nu ikke )
Collapse


 
Edith Goebel
Edith Goebel  Identity Verified
Local time: 02:30
German to Danish
+ ...
Glosspost Jul 25, 2007

Hej Mette,

velkommen til!

Du kan finde en samling links under Community - Glosspost.
F.eks:
http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQueryLoad.do?method=load

Mange hilsner
Edith


 
Mette Stroander
Mette Stroander  Identity Verified
Local time: 02:30
Danish to Italian
+ ...
TOPIC STARTER
Tusind tak Edith! Jul 25, 2007

Ha' en god aften!

 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


dansk ordbog hjemmesider






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »