Foto i profil (program til størrelsesændring af billeder)
Thread poster: Gitte Gifford
Gitte Gifford
Gitte Gifford
Local time: 02:30
English to Danish
+ ...
In memoriam
Mar 5, 2008

Jeg har forgæves forsøgt at få et nyt billede i mi profil, men de er ofte for store - kender I til et pregram der kan gøre dem mindre, så de kan indsættes i ens profil?

På forhånd tak.

[Subject edited by staff or moderator 2008-03-06 05:38]


 
Mette Hansen
Mette Hansen  Identity Verified
Denmark
Local time: 02:30
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Microsoft Office Picture Manager Mar 6, 2008

Programmet følger med de nyeste versioner af Microsoft Office.

 
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 02:30
English to Danish
+ ...
Paint Shop Pro Mar 6, 2008

Det er det program, jeg bruger. Det koster noget (kan ikke huske, hvor meget), men jeg bruger det tit til at redigere billeder, beskære, ændre størrelse osv. Programmet er dog forholdsvis billigt, men har mange funktioner.

Jeg ved ikke, om der findes gratisprogrammer, der kan gøre det samme, men hvis du ikke vil bruge penge på at købe et program, kan du sende billedet til mig, så kan jeg ændre størrelsen for dig.

Jørgen


 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 02:30
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Freeware Mar 6, 2008

Jeg brugte Irfanview i sin tid.
Programmet er freeware.

Selvfølgelig kan det ikke lave de store kunster, men er udmærket til at se billeder, som andre sender dig, som jeg gør, og man kan redigere lidt med det.

http://www.irfanview.net/


Christine


 
Johnny Speiermann
Johnny Speiermann
Denmark
Local time: 02:30
English to Danish
+ ...
MS Paint i Windows Mar 10, 2008

Ellers er der MS Paint, som har fulgt med Windows i mange år (Start > Alle programmer > Tilbehør > Paint)

 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Foto i profil (program til størrelsesændring af billeder)






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »