https://www.proz.com/forum/dutch/12923-mba_programmas_in_belgie.html

Off topic: MBA programma's in Belgie
Thread poster: Ann Bishop (X)
Ann Bishop (X)
Ann Bishop (X)  Identity Verified
United States
Local time: 20:14
Dutch to English
+ ...
Jul 27, 2003

Hallo allemaal:

Kent iemand toevallig de reputatie van het International Management Institute (met campus in Brussel en Antwerpen)?
(website: www.timi.edu)

Ik heb vooral interesse in hun MBA programma. Misschien komen mijn man en ik voor een jaartje naar Belgie om te studeren en we zijn nu op zoek naar een goed MBA programma dat 1 jaar in beslag neemt.

Iemand ervaring hie
... See more
Hallo allemaal:

Kent iemand toevallig de reputatie van het International Management Institute (met campus in Brussel en Antwerpen)?
(website: www.timi.edu)

Ik heb vooral interesse in hun MBA programma. Misschien komen mijn man en ik voor een jaartje naar Belgie om te studeren en we zijn nu op zoek naar een goed MBA programma dat 1 jaar in beslag neemt.

Iemand ervaring hiermee?

(PS: bij voorkeur in Antwerpen of Brussel)

Thanks in advance.

--Ann
Collapse


 
Williamson
Williamson  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 01:14
Flemish to English
+ ...
European Business School Jul 28, 2003

Dit "timi" is de opvolger van de European University. Een instelling die door de Vlaamse regering niet werd herkend en werd verboden. Deze school had de reputatie van "gekochte diploma's" uit te reiken.
Als je in Vlaanderen een MBA wil halen, zijn de KUL, RUG,VUB en de UIA-UFSIA nog altijd waardevoller dan de TIMI. De meeste profs aan de "normale" universiteiten hebben een internationale reputatie en hebben aan de gerenommeerde uniefs van de USA gestudeerd. Sommigen zijn ook gastdocent op
... See more
Dit "timi" is de opvolger van de European University. Een instelling die door de Vlaamse regering niet werd herkend en werd verboden. Deze school had de reputatie van "gekochte diploma's" uit te reiken.
Als je in Vlaanderen een MBA wil halen, zijn de KUL, RUG,VUB en de UIA-UFSIA nog altijd waardevoller dan de TIMI. De meeste profs aan de "normale" universiteiten hebben een internationale reputatie en hebben aan de gerenommeerde uniefs van de USA gestudeerd. Sommigen zijn ook gastdocent op www.insead.fr.
Collapse


 
Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
Belgium
Local time: 02:14
Member
English to Dutch
+ ...
Universiteit Antwerpen Management School (UAMS) Jul 28, 2003

Mischien vind je je gading wel op http://www.uams.be/main.html ?

Verschillende MBA-opleidingen en je kunt sommige delen zelfs volgen aan een van hun partneruniversiteiten in o.m. de VSA.


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


MBA programma's in Belgie






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »