Grammatica gezocht
Thread poster: Williamson

Williamson  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 15:51
Flemish to English
+ ...
Jul 8, 2004

Ik ben op zoek naar "Italiaanse grammatica" door Irene Heymans-Tromp-Uitgeverij Van Lochum-Slaterus. Dat boek werd zo een kwarteeuw geleden voor het eerst uitgegeven. Het is een diepgaande grammatica, die niet meer verkrijgbaar in de handel is. Ik heb ook al in tweedehandsboekhandels gezocht.
Heeft toevallig iemand dat boek? Daar het niet meer in de handel verkrijgbaar is, is er ook geen bezwaar tegen dat ik er een kopie van maak.

[Edited at 2004-07-08 13:04]

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Grammatica gezocht

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums