Bijeenkomst in Delft 3 september! Powwow in Holland erachteraan?
Thread poster: Henk Peelen

Henk Peelen  Identity Verified
Netherlands
Local time: 08:54
Member (2002)
German to Dutch
+ ...
Aug 23, 2005

Hallo,

een half jaar geleden was er een bijeenkomst over netwerken van Francis Notten http://www.proz.com/topic/29266 . Nu krijgen we wat meer ruimte en gaat het over net werken. Ik heb mijn hoofd toch maar in de strop gestoken en maak de verstrekte opdracht. Het programma loopt van 12.30 tot 16.00 Laat me weten als je meer wilt weten over die bijeenkomst, dan stuur ik het programma of sein Francis in.

Is er belangstelling voor een powwowtje, etentje of zo na 16.00 uur? Lijkt me wel wat!

Direct link Reply with quote

Anjo Sterringa  Identity Verified
Spain
Local time: 08:54
Member (2003)
English to Dutch
+ ...
Rond 20 januari in Amsterdam? Aug 24, 2005

Ik ben helaas niet in Nederland tot januari 2006 voor de Diptransexamens. Als er dan collega´s in zijn voor een etentje of zo in Amsterdam (na de examens wel te verstaan...) lijkt dat me enig. Wel wat ver weg nog moet ik toegeven!

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Bijeenkomst in Delft 3 september! Powwow in Holland erachteraan?

Advanced search

PDF Translation - the Easy Way
TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation.

TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation. It also puts your translations back into the PDF to make new PDFs. Quicker and more accurate than hand-editing PDF. Includes free use of Infix PDF Editor with your translated PDFs.

More info »
LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums