Mobile menu

Bevroren Elektronisch Groene Boekje
Thread poster: Anne Lee

Anne Lee  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 14:16
Member (2003)
Dutch to English
+ ...
Jul 6, 2006

Eigenlijk een technisch probleem, maar de gebruikers van dit forum zijn de enigen die ook ervaring hebben van het Elektronisch Groene Boekje. De laatste versie (standaloneversie van SDU uitgevers, editie 2005) werkt perfect op mijn laptop. Op mijn desktop daarentegen, waar net dezelfde versie van Word 2003 geïnstalleerd is, krijg ik in Word alleen de vier knoppen te zien maar die weigeren te werken. Dus als ik op de knoppen van het Groene Boekje druk, krijg ik geen reactie. Het enige verschil waaraan ik kan denken is dat op mijn desktop Norton Internet Security geïnstalleerd is. Ik heb het programma al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar kreeg hetzelfde resultaat. Kan iemand me vertellen hoe ik dit kan oplossen?

Direct link Reply with quote

Anne Lee  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 14:16
Member (2003)
Dutch to English
+ ...
TOPIC STARTER
Probleem opgelost. Programma was uitgeschakeld. Jul 6, 2006

Ik ontving uitstekende service van SDU en kreeg snel antwoord op mijn noodkreet. Buiten mijn weten om had Word het programma stilletjes uitgeschakeld (ongedaan gemaakt door 'Help, About Microsoft, Disabled items, Enable'.
Alles werkt nu terug!

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Bevroren Elektronisch Groene Boekje

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs