100 % vastaavuus ja hinnoittelu kaannoksissa
Thread poster: tronni
tronni  Identity Verified
Local time: 00:44
Member (2007)
English to Finnish
Aug 22, 2005

Hei,

Kysyisin palstalaisten mielipidetta. Olen kaantamassa kolmea kemian patenttia, jotka ovat toisilleen alisteisia. Kaannostoimiston mukaan toinen ja kolmas patentti koostuvat noin 60-prosenttisesti taysin samoista lauseista kuin patentti 1.

Wordfast on tassa tietenkin hurjan iso apu, koska eka patentista saa rakennettua ison kaannosmuistin.

Ongelmani on se, etta toimisto maksaa vain 25 % sanalta naista 100 % vastaavuuksista. Minun tietysti pitaa oikolukea kaikki lauseet kaiken varalta. Onko tama reilu kaytanto? Pitaisiko minun yrittaa laskuttaa 30 tai 50 %?

Epailen vahvasti, etta toimisto laskuttaa kylla asiakkaalta tayden hinnan joka sanalta.

Terv. Tapani

Direct link Reply with quote

Jussi Rosti  Identity Verified
Finland
Local time: 07:44
Member (2005)
English to Finnish
+ ...
Normaali käytäntö Aug 23, 2005

25% kääntämispalkkiosta on kohtuullinen korvaus oikoluvusta. Vaikea sanoa, kuinka laskuttavat asiakasta, mutta hyvin todennäköistä, että samoin periaattein.
-jr

Spencer Allman
United Kingdom
Local time: 05:44
Finnish to English
Samaa milelta Aug 23, 2005

25% on tiedakseni normaali hinta

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

100 % vastaavuus ja hinnoittelu kaannoksissa

Advanced search

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums