Mobile menu

Question sur la déclaration
Thread poster: ludivine gournay

ludivine gournay  Identity Verified
France
Local time: 03:40
English to French
+ ...
May 5, 2008

Bonjour à tous !

Petite question sur la declaration. J'essaie de joindre mon Centre des Impôts depuis ce matin mais sans succès alors je me tourne vers vous. Lorsque j'avais été les voir en début de mois, ils m'ont indiqué que je devais remplir la déclaration 2042-C. Pour info je suis en BNC au régime micro-entreprise. Donc pour la 2042-C ok,mais est-ce la seule que je dois remplir ?
De même sur la déclaration 2042-C le centre des impôts m'avait indiqué que vu mon régime je n'aurai à indiquer que mon chiffre d'affaires, hors je vois les cases plus value, moins value qui ne me parle pas beaucoup....J'espere vivement réussir à les joindre rapidement, et si en attendant vous avez quelques réponses à mes questions, je suis preneuse !!!

Merci d'avance et bonne journée !

[Edited at 2008-05-05 08:51]

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Question sur la déclaration

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs