Traduction en français : uniones campana espiga
Thread poster: Alex Hanin

Alex Hanin  Identity Verified
Italy
Local time: 10:55
Member (2008)
Spanish to French
+ ...
Sep 4, 2008

Bonjour,

J'aurais besoin de votre aide pour traduire la phrase suivante :

"Se colocará la tubería mediante el procedimiento de uniones campana espiga y junta tórica."

Que peuvent bien être ces "uniones campana espiga" ? Je précise que l'on parle ici de canalisations destinées au transport d'eau de mer.
J'ai fait des recherches sur Internet, notamment sur les sites de fabricants de matériel d'hydrodynamique, mais je n'ai malheureusement pas déniché ce que je cherchais.

Merci d'avance pour vos réponses.

Direct link Reply with quote

Adrien Esparron
France
Member (2007)
German to French
+ ...
KudoZ Sep 5, 2008

guarrafet wrote:

Merci d'avance pour vos réponses.

Bonsoir,

Comme nouvel utilisateur du site, vous ne connaissez sans doute pas les KudoZ ? C'est un système d'entraide terminologique auquel vous accédez par l'onglet correspondant de votre menu ProZ.com.

Vous posez une question, choisissez la langue source et la langue cible et des tas de gens de bonne volonté vont vous répondre.

Ce sera beaucoup plus efficace qu'ici.

Bonne continuation,

Olivier

Alex Hanin  Identity Verified
Italy
Member (2008)
Spanish to French
+ ...
TOPIC STARTER
Oups Sep 5, 2008

Désolé, je ne suis effectivement pas encore au courant de toutes les subtilités du site. Je m'en vais jeter un coup d'oeil aux KudoZ.

Merci pour votre aide

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Traduction en français : uniones campana espiga

Advanced search

WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums