Folioscopes
Thread poster: co.libri

co.libri
France
Local time: 18:50
German to French
+ ...
Apr 21, 2004

Dans le sillage de Juan, un quart d'heure de détente : folioscopes d'Allemagne de l'Est, mais tout est traduit!

http://www.heeza.fr/BOUTIK/Fiches_Produits/SCHACKS/

Bonne récréation.

Direct link Reply with quote

Jean-Luc Dumont  Identity Verified
France
English to French
+ ...
Héhé-lène Apr 21, 2004

Ca démarre fort, pour entrer faut cliquer sur la zig... Je ne demande bien comment on dit cela en D.

J'ai prêté Loreley à un sourd suite à un mal-entendu. J'ai le bourdon depuis et on ne s'entend plus. Ersatz de Devos.

JL

[Edited at 2004-04-21 22:02]

co.libri
France
German to French
+ ...
TOPIC STARTER
Sans bégayer... Apr 22, 2004

JLDSF wrote:

Ca démarre fort, pour entrer faut cliquer sur la zig... Je ne demande bien comment on dit cela en D.

Tu comprendras que mon respect des règles de ce forum m'interdit de te répondre (je joue les prudes)

J'ai prêté Loreley à un sourd suite à un mal-entendu. J'ai le bourdon depuis et on ne s'entend plus. Ersatz de Devos.

JL

[Edited at 2004-04-21 22:02]

Très bon, ton Ersatz. Le rhin aussi est mis à mal, pas seulement les oreilles !

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Folioscopes

Advanced search

BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »
LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs