Lancement du Dico du Net
Thread poster: Jeremy Smith
Jeremy Smith
Jeremy Smith  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 19:24
Member (2003)
French to English
+ ...
Jul 2, 2004

"Le Dico du Net (www.dicodunet.com) est un dictionnaire collaboratif en ligne sur les e-technologies qui recouvre des domaines aussi variés que : le référencement, la mesure d'audience, l'hébergement de sites, la création de sites web, le développement de logiciels, le moteur Google, DMOZ, les weblogs, les noms de domaine, les normes d'Internet, l'e-Marketing et l'e-Commerce..."

 
Monique Laville
Monique Laville  Identity Verified
Italy
Local time: 20:24
Italian to French
+ ...
Merci Jeremy Jul 2, 2004

Finalement un site qui regroupe toutes les informations nécessaires. Je l'ai mis dans mes préférés.

 
Jean-Luc Dumont
Jean-Luc Dumont  Identity Verified
France
Local time: 20:24
English to French
+ ...
Merci Jul 2, 2004

Merci Jeremy


Un bel et bon effort collectif.
Problème quand on clique sur le lien de ton message ; on voit le message suivant :

You don't have permission to access / on this server

J'y suis donc allé par des voies détournées...

http://www.dicodunet.com/definitions

JL


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Lancement du Dico du Net






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »