Mobile menu

Groupe de traducteurs
Thread poster: Celine Samson

Celine Samson
Local time: 19:35
English to French
May 19, 2002

Bonjour, je m\'appelle Céline et je vis et travaille comme traductrice freelance à Londres. Parfois, je dois avouer que c\'est un peu ennuyeux de travailler tout seul, aussi j\'aimerais bien m\'associer avec d\'autres traducteurs pour louer un bureau et travailler ensemble, dans une ambiance un peu moins solitaire et un peu plus motivante.

Est-ce que certains d\'entre vous ont déjà fait ce genre de choses? Si oui, pensez-vous que c\'est une bonne idée?

A+

Direct link Reply with quote

Claudia Iglesias  Identity Verified
Chile
Local time: 15:35
Member (2002)
Spanish to French
+ ...
Quelques mots May 19, 2002

Je suppose que tu cherches un partenaire éventuel déjà établi à Londres. Les membres platinum ont la possibilité d\'envoyer un message à 100 personnes. Tu pourrais donc faire parvenir ta proposition à 100 habitants du R.U. (ou le faire envoyer par quelqu\'un d\'autre). Je crois comprendre que c\'est la solitude qui te pèse. Est-ce que cela fait longtemps que tu connais ProZ.com. Parce que c\'est souvent un remède contre cela.

Bienvenue si tu es nouvelle, et bonne chance pour ton projet.

Claudia

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Groupe de traducteurs

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
Lilt
Translators like you are producing higher quality translations faster with Lilt!

After years of research at Stanford University, Lilt has introduced a revolutionary new tool that will change the way you translate. Lilt learns how you translate to give you more personalized suggestions. Be more productive today! Use it FOR FREE!

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs