Mobile menu

Peut-on changer la note accordée sur le Blue Board après qu'un client y a répondu?
Thread poster: Nina Khmielnitzky

Nina Khmielnitzky  Identity Verified
Canada
Local time: 06:49
Member (2004)
English to French
Feb 19, 2005

Bonjour,
Après quelques traductions, j'ai été en mesure de donner une note à une agence. J'étais satisfaite dans l'ensemble. L'agence a répondu à mon commentaire. Puis, cela s'est détérioré. L'agence me doit de l'argent, le délai raisonnable de paiement étant passé depuis quelques semaines, et elle ne répond plus à mes courriels quand je lui demande de m'indiquer la date à laquelle elle me paiera.
J'ai voulu changer ma cote sur proz, mais malheureusement, cela n'est pas possible.
Pourrait-on rajouter une fonction qui permette de réévaluer l'agence au bout d'un certain temps ou de modifier complètement la note?

Merci,
Nina

Direct link Reply with quote

Yolanda Broad  Identity Verified
United States
Member (2000)
French to English
+ ...

MODERATOR
Contactez un des Jobs Moderators Feb 19, 2005

On peut supprimer les commentaires, pour vous permettre de créer une nouvelle entrée.

Cecilia Civetta  Identity Verified
Italy
Local time: 12:49
Member (2003)
Italian to Spanish
+ ...
Same thing happened to me... Feb 19, 2005

some time ago, and I had to contact a moderator to get my comment deleted

Nina Khmielnitzky  Identity Verified
Canada
Member (2004)
English to French
TOPIC STARTER
Merci! Feb 20, 2005

J'ai contacté le modérateur.

Merci de vos conseils.

Nina

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Peut-on changer la note accordée sur le Blue Board après qu'un client y a répondu?

Advanced search

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs