Mobile menu

Dictionnaire français/japonais en ligne
Thread poster: ALAIN COTE
ALAIN COTE  Identity Verified
Local time: 00:38
Japanese to French
Oct 16, 2002

C\'est probablement aussi peu utile qu\'un vélo à 9 roues pour la grande majorité des membres de ProZ, mais voici quand même un dictionnaire japonais/français et français/japonais en ligne...

http://dico.fj.free.fr/traduction/index.php3

Alain

[ This Message was edited by: on 2002-10-16 07:29 ]

Direct link Reply with quote

Claudia Iglesias  Identity Verified
Chile
Local time: 12:38
Member (2002)
Spanish to French
+ ...
On t'a changé le titre :-( Oct 16, 2002

C\'est sûr que je ne vais pas m\'en servir de ton dictionnaire, mais je me dis que tous les glossaires, dictionnaires et autres qui sont recommandés dans ces forums devraient être réunis quelque part. Souvent on voit passer quelque chose et on se dit \"c\'est intéressant, si jamais j\'en ai besoin je viendrai rechercher le lien\". Grosse erreur ! On passe un temps fou à essayer de mettre la main dessus, sans y arriver toujours. Si dans chaque forum d\'une langue déterminée il y a un sujet (thread) réservé aux outils de ce type, il reviendrait régulièrement à la première page et ne se perdrait pas. C\'est juste une idée, mais si ça vous dit on se met à récupérer les bons tuyaux déjà publiés et répartis dans les messages.

ALAIN COTE  Identity Verified
Local time: 00:38
Japanese to French
TOPIC STARTER
Oui Oct 16, 2002

T\'as bien raison Claudia.

Alain

P.S.: J\'ai changé le titre moi-même, pour ne pas faire perdre leur temps aux gens que le sujet n\'intéresse pas... (j\'avais des remords!)

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Dictionnaire français/japonais en ligne

Advanced search

LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »
Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs