Mobile menu

Off topic: Arnaque !
Thread poster: NancyLynn

NancyLynn
Canada
Local time: 21:33
Member (2002)
French to English
+ ...

MODERATOR
Apr 7, 2007

Je ne copierai pas ici le message en entier. Il suffit de vous montrer la conclusion du message que j'ai reçu ce matin :

TÉLÉPHONEZ NUMBERS[so que nous pouvons communiquer au téléphone ] : ÂGE : SEXE : MÉTIER : N.B:If que vous ne restez pas en AMÉRIQUE et vous sentir vous pouvez encore être utile, n'hésitez pas à répondre. Svp, effort d'expédier à tous ces l'information à mon email address direct : espoir d'aligntrust6@yahoo.com d'avoir de vos nouvelles aussitôt que possible. Merci et Dieu vous bénissent. TOUTES LES RÉPONSES DEVRAIENT ÊTRE ENVOYÉES AUX TISSUS De Directeur E ET De M De Smith De Marque

Envoyées aux tissus de Directeur E ?? Je voudrais ben l'aider, le bonhomme, mais je ne sais pas comment...

Nancy

[Edited at 2007-04-07 13:04]

Direct link Reply with quote

Bruno Magne  Identity Verified
Local time: 22:33
English to French
+ ...
Merci de nous avertir, Nancy Apr 7, 2007

Le malheur est qu'il (ou elle?) va quand même trouver des pigeons à plumer.

La petite famille, ça pousse-t-y bien ?

Joyeuses Pâques !

Bruno

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Arnaque !

Advanced search

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs