Mobile menu

Bonnes écoles de langues à Montréal?
Thread poster: Nina Khmielnitzky

Nina Khmielnitzky  Identity Verified
Canada
Local time: 16:31
Member (2004)
English to French
Jul 24, 2007

Bonjour,

Depuis des années, je rêve de m'initier au japonais. Je me suis dit, pourquoi ne serait-ce qu'un rêve? Alors, j'aimerais tenter le coup.

Quelqu'un saurait-il me conseiller une bonne école? Je sais que l'université Concordia offre des cours, mais sur son site, il n'y a que le niveau débutant.

De plus, je possède une bonne base de russe, mais je ne l'ai plus parlé couramment depuis l'âge de six ans. Y a-t-il un bon cours de russe pour quelqu'un qui sait lire et écrire, qui a des notions de grammaire, qui sait prononcer, mais qui manque de vocabulaire?

Nina

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Bonnes écoles de langues à Montréal?

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs