Mobile menu

trouver les traductions de Novalis en francais
Thread poster: Ritu Bhanot

Ritu Bhanot  Identity Verified
France
Local time: 15:54
Member (2006)
French to Hindi
+ ...
Jan 16, 2008

Je voudrais connaitre les differentes traductions des oeuvres du poete allemand Novalis. J'ai traduit un texte peu connu pour mon plaisir et j'aurais voulu comparer ma traduction aux traductions officielles.J'ai trouve celle de Armel Guerne(nom sans garantie) et celle de Olivier Schefer dans une bibliotheque, mais il y en a sans doute d'autres!Y a-t-il quelque part un recapitulatif des traductions existantes de cet auteur?Merci d'avance!

Une amie de Ritu

Direct link Reply with quote

José Miguel Braña Montaña  Identity Verified
Spain
Local time: 14:54
Member (2007)
French to Spanish
+ ...
Catalogue de la BNF Jan 16, 2008

Bonjour,

La consultation du catalogue de la BNF vous permet de chercher par nom et par langue. Novalis - français

Miguel

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

trouver les traductions de Novalis en francais

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
PDF Translation - the Easy Way
TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation.

TransPDF converts your PDFs to XLIFF ready for professional translation. It also puts your translations back into the PDF to make new PDFs. Quicker and more accurate than hand-editing PDF. Includes free use of Infix PDF Editor with your translated PDFs.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs