Mobile menu

SOCIETE DE PORTAGE POUR DEBUTER
Thread poster: Sandrine Zérouali

Sandrine Zérouali  Identity Verified
Algeria
Local time: 23:50
Member (2008)
Spanish to French
+ ...
Feb 20, 2008

Bonjour,

Je souhaiterais m'installer en tant que traductrice indépendante et je voulais avoir des témoignages concernant les sociétés de portage et leur mode de fonctionnement?
Est-ce que parmi vous certains ont commencé à travailler avec des sociétés de portage? Est-ce intéressant ou est-il plus intéressant de s'inscrire directement à l'URSSAF?

Je vous remercie par avance pour vos témoignages.

Direct link Reply with quote

Elisabeth Toda-v.Galen  Identity Verified
France
Local time: 00:50
Dutch to French
+ ...
Sujet maintes fois abordé... Feb 21, 2008

Si vous cherchez un peu dans le forum français, vous trouverez plusieurs fois ce sujet abordé, en long, en large et à travers, avec les pour et les contre

Bonne chance !

Sandrine Zérouali  Identity Verified
Algeria
Local time: 23:50
Member (2008)
Spanish to French
+ ...
TOPIC STARTER
MERCI Feb 21, 2008

J'avais regardé sur la page pour faire une recherche dans l'historique et je viens de trouver le moteur de recherche et je viens de regarder dans les précédents messages.

Merci

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

SOCIETE DE PORTAGE POUR DEBUTER

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs