Mobile menu

Off topic: Jüdisches Filmfestival Düsseldorf
Thread poster: erika rubinstein

erika rubinstein  Identity Verified
Local time: 05:37
Member (2011)
English to Russian
+ ...
Nov 17, 2008

Liebe Kollegen,
zum 4. Mal möchte ich Euch gerne zum Jüdischen Filmfestival nach Düsseldorf einladen. Es findet vom 29.November bis zum 4.Dezember in der Black Box statt.
Es laufen wieder Filme in Originalsprache (Französisch, Hebräisch, Englisch, Arabisch). Es kommen Gäste aus Frankreich, England, Marokko, Deutschland.
Ich freue mich auf jeden Gast.

Infos: http://www.j-fd.de

[Subject edited by staff or moderator 2008-11-17 13:24 GMT]

Direct link Reply with quote

Sigrid Beisel  Identity Verified
Local time: 05:37
Yiddish to German
Danke für den Tipp Nov 17, 2008

Liebe Erika Rubinstein,

vielen Dank für den Hinweis. Ich wohne in der Nähe von Freiburg, deshalb ist es mir im Moment zu weit.
Aber ich werde mir das Programm abspeichern, wegen der Filmtitel und -beschreibungen.
Und vielleicht schaffe ich es mal in einem der nächsten Jahre, "zufällig" zu der Zeit in der Gegend zu sein.

Liebe Grüße

Sigrid Beisel

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Jüdisches Filmfestival Düsseldorf

Advanced search

SDL MultiTerm 2017
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2017 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2017 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs