Mobile menu

Thread poster: xxxAnglo-German
xxxAnglo-German
Germany
Local time: 09:45
English to German
+ ...
Oct 4, 2003

[Edited at 2006-01-04 14:10]

Direct link Reply with quote

Ralf Lemster  Identity Verified
Germany
English to German
+ ...
Hab' nachgefragt... Oct 4, 2003

Hallo Christiane,
ich habe den Outsourcer kontaktiert und um Details gebeten (welche Art von Beglaubigung braucht er, und warum).

Gruß Ralf

PS Bei Hinweisen auf einen bestimmten Job ist es hilfreich, wenn du die URL mit nennst - das spart mir die Suche... danke.

sirka
German to Ukrainian
+ ...
Ja, es gibt Oct 4, 2003

Ich kenne einen ermächtigten Übersetzer für Latein (ich glaube, in Köln). Also: es gibt... Ein Kunde hat bei ihm seine Diplome (Medizin) übersetzen lassen.

Ángel Espinosa
Spain
Member (2005)
French to Spanish
+ ...
... Oct 4, 2003

In Spanien gibt es sieben vereidigte Lateinübersetzer

EdithK  Identity Verified
Switzerland
Member
Gaelic to German
+ ...
Beglaubigte Lateinübersetzung Oct 4, 2003

Auch in Frankfurt gibt es einen vereidigten Übersetzer für Latein, er hat unser Universitätsabschlusszeugnis übersetzt, denn in Irland wurden ... sonderbarerweise ... die Uni-Abschlüsse nicht auf Gälisch, sondern auf Latein ausgestellt.

Aber.. für eine derart seltene Spezies wird in dem o.g. Jobangebot viel zu wenig an Honorar geboten, rare birds sollten schon etwas besser bezahlt werden.

[Edited at 2003-10-04 19:12]

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Advanced search

WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs