Mobile menu

Wer hat Erfahrung mit "Help and Manual"
Thread poster: Guenther Danzer

Guenther Danzer  Identity Verified
Local time: 21:08
English to German
+ ...
Jan 25, 2004

und gibt es ein anderes Programm, mit dem man hm3-Dateien öffnen und bearbeiten kann?

Schönen Sonntag,

Günther

Direct link Reply with quote

Harry Bornemann  Identity Verified
Mexico
English to German
+ ...
Soweit ich weiß, gibt es nichts Anderes für .hm3 Jan 25, 2004

Die Demoversion läuft nur 14 Tage, und die Vollversion ist ganz schön teuer (in US$ etwas billiger). Einfach deinstallieren (CleanSweep) und neu anfangen geht unter XP aber auch nicht mehr (mit den mir bekannten Programmen).
Ansonsten finde ich das Programm hübsch.
Es hat Export- und Importmöglichkeiten für .rtf, aber Vorsicht, es verändert die Inhalte schon beim Exportieren.

Also - die Shareware-Schikane kann man austricksen, indem man das Systemdatum zurückstellt. Aber das RTF-Exportieren und -Importieren kann man sich abschminken. Da gibt es Programmcodes und haufenweise Hilfe-Verknüpfungen, die nachträglich wieder an der richtigen Stelle eingefügt und mit Rechtsklick editiert werden müssen..
(Vielleicht geht es mit einem anderen Exportformat besser.)

[Edited at 2004-02-10 15:57]

Direct link Reply with quote

There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Wer hat Erfahrung mit "Help and Manual"

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs